Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Hvor ble det av henne ? Den lille jenta med mørkt hår. Har liksom ikke sett noe mer til henne. Anonymous poster hash: 481a2...dd8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Det er bra. Hun må få lov til å være barn noen år til. Jeg så henne i Lillyhammer, så hun er litt aktiv. Anonymous poster hash: c28c2...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå