Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 man ikke helt vet at man er forelsket ennå, men venninnen din ser på ham med interesse? Da er man ikke sjalu ennå, men likevel liker man ikke hvordan hun ser på ham. Kan dere hjelpe meg med å finne det rette ordet..? Takk! Anonymous poster hash: 10cda...34c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Betatt Anonymous poster hash: 0e3ca...8d6
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Er det et ord for den følelsen? Jeg ville nok lagt det i samme kategori som "sjalu" selv om det kanskje var en lavere grad av det. Hadde nok ikke likt om ei venninne av meg hadde sett på mannen min med interesse av -den- typen.. Anonymous poster hash: 7fc18...aca
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Er det et ord for den følelsen? Jeg ville nok lagt det i samme kategori som "sjalu" selv om det kanskje var en lavere grad av det. Hadde nok ikke likt om ei venninne av meg hadde sett på mannen min med interesse av -den- typen.. Anonymous poster hash: 7fc18...aca Det er i kategorien sjalu, ja, men ikka akkurat så sterkt kanskje. Litt mer sånn eiesyk/possessive, kanskje? Jeg snakker ikke norsk til daglig så jeg finner ikke det rette ordet... Anonymous poster hash: 10cda...34c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #5 Skrevet 25. januar 2015 Tror ikke vi har noe eget ord for pre-sjalusi-fasen... Anonymous poster hash: 6a792...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå