Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Har vært ilag med typen et par mnd, og var på vår første fest ilag.. Han greide å drikke seg sørpa full, jeg bare små nippet.. Det kom en jente dit jeg ikke var så begeistret for, fordi hun er ganske flørtete med alt å alle.. Jeg snakket med han om det når vi var ute å tok oss en røyk. Å han var såååå enig, hun hadde vist sett på han helt siden hun kom.. (noe som faktisk ikke var tilfelle,for jeg hadde fulgt med henne) Så var vi inne igjen, å så startet han å prate med henne.. så etter en stund spurte han meg i fortrolighet at han ville vise resten av gjengen hvordan hun virkelig var, og om det var greit for meg.. Noe jeg sa ifra at jeg absolutt ikke ville at han skulle gjøre, at han bare kunne la det ligge.. Men han startet å snakke med henne igjen, og plutselig ser jeg at han tar tak i henne å slikker henne på panna! Jeg satt meg bort til noen andre folk for å roe meg, pratet om andre ting for å ikke starte å krangle. Når jeg gikk ut for å ta meg en røyk kom han etter, jeg sa at jeg synest det vår dårlig gjort av han at han gjor som han gjor.. Men han kunne ikke huske det en gang, å startet med at det var min skyld.. jeg hadde latt han drikke formye, han hadde drukket fordi han ville at jeg skulle ha det artig osv... Han var så full at jeg ikke orket å diskutere mer, dagen etterpå sa jeg ingen ting.. Liker ikke å krangle, men greier ikke å glemme oppførselen hans og har blitt litt usikker på han.. hadde dere sagt noe til han,og fortalt hvordan du følte det at det plaget deg.. lr skal jeg la det ligge Anonymous poster hash: c3b26...a4e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Hvor gammel er han ? Anonymous poster hash: 5290b...862
LillePunk Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Jeg hadde absolutt tatt det opp igjen. I alle fall om det hadde vært min mann. Slik hadde jeg ikke ønsket at skulle skjedd igjen - og da er det viktig å kunne være ekstra obs på det til en annen gang. Det er også helt og holdent hans ansvar hvor mye han drikker.. Så det skal du ikke ha på din kappe, akkurat. Jeg kjenner jeg hadde vært ganske så irritert hadde dette vært en situasjon jeg var i, og da hadde jeg ikke klart å ikke ta det opp. Ikke kjefte på ham, kanskje - men snakke om det rolig, men alvorlig. Mye bedre å ta det nå, enn om det skulle gå enda lenger en annen gang.. Ikke sikkert det hadde skjedd, men like vel. Bedre å være på den sikre siden, mener nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Er 14 åringer her inne? Anonymous poster hash: 41fe3...dd3
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Han er 34, og da senest jeg han burde oppføre seg litt.. jeg er seks år yngre og oppfører meg ikke slik.. samme hvor full jeg er, er jeg i et forhold flørter jeg ikke med andre.. Og jeg mener det var det han gjor :/ Anonymous poster hash: c3b26...a4e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Han er 34, og da senest jeg han burde oppføre seg litt.. jeg er seks år yngre og oppfører meg ikke slik.. samme hvor full jeg er, er jeg i et forhold flørter jeg ikke med andre.. Og jeg mener det var det han gjor :/ Anonymous poster hash: c3b26...a4e Hadde IKKE syntes det var OK.. Anonymous poster hash: 659a1...ed0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Hvis dere bare har vært sammen ett pr mnd og han er 34 hadde jeg dumpet han. Hadde ikke gidda å være sammen med en voksen mann som tror han er tenåring. Anonymous poster hash: 437e6...ac1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Hvis dere bare har vært sammen ett pr mnd og han er 34 hadde jeg dumpet han. Hadde ikke gidda å være sammen med en voksen mann som tror han er tenåring. Anonymous poster hash: 437e6...ac1 Det er noe i det, altså.. Selvfølgelig, man kan gjøre feil som lar seg rette opp. Men ofte er oppførsel en ser tidlig i et forhold noe som vedvarer. Han som er såpass voksen burde vite bedre. Kan vel ikke ha vært første gangen han drakk... Anonymous poster hash: 659a1...ed0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #9 Skrevet 24. januar 2015 Høres ut som han er 16 år. "Vise andre hvordan hun er?" Slikke på pannen? Gode gud. Dump han. Umoden Anonymous poster hash: c57ea...503
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Jeg faller ikke for menn som oppfører seg som guttevalper... Anonymous poster hash: 9c2bc...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå