Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=55252055&searchclickthrough=true Fyr løs! Positive og negative, ja takk Anonymous poster hash: 5aab0...c15
Lessismore Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Syns det var lekkert, jeg! Litt for dyrt for oss da...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Jeg er vokst opp på Gystad og får nesten litt hjemlengsel Huset var veldig fint, selv om jeg synes kjøkkenet var litt lite i forhold til størrelsen på resten av huset. Jeg liker heller ikke byggefeltfølelsen hvor man har naboer og innsyn fra alle kanter, jeg kunne ikke tenke meg å bo sånn for jeg hadde følt meg på utstilling. Anonymous poster hash: ff886...0e7
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Kjempefint hus. For dyrt for meg, men uansett, utrolig fint. Er ikke like glad i den type nybebyggelse der jeg synes husene blir litt like og litt sterilt, men tror nok det er jeg som er litt sær Skal du kjøpe eller selge? Anonymous poster hash: 6e09f...9a1
Gjest Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Veldig fint og god utnyttelse av plassen i alle rommene
*flux* Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Fint men jeg reagerer på kommentarene fra megler under bildene. Omg. Ikke min smak på badene men fint nok.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Flott hus, men synes det manglet en stue til og lite bodplass. Hvis dere ikke er så mange i familien er det et flott hus. Vi er fem i familien så for oss hadde det blitt litt lite (vi har ca 400 m2 og synes det er passe)men vi har et hus som ligner mye på dette innvendig og trives godt. Anonymous poster hash: 56936...efe
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #9 Skrevet 24. januar 2015 Fint hus. Men kjøkkenet er jo like lite som det vi har i leiligheten på 70kvm. Syns også at 5,7 mill er altfor mye for å bo på Jessheim. Hadde aldri betalt det for å bo på øvre Romerike. Anonymous poster hash: 3e628...8bc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Flott hus, men synes det manglet en stue til og lite bodplass. Hvis dere ikke er så mange i familien er det et flott hus. Vi er fem i familien så for oss hadde det blitt litt lite (vi har ca 400 m2 og synes det er passe)men vi har et hus som ligner mye på dette innvendig og trives godt. Anonymous poster hash: 56936...efe Herregud. Du snakker som om det er en selvfølgelighet å ha 400 kvadratmeter store hus. Vi er også fem i familien, og vi overlever faktisk på våre 92 usle kvadrat. Stakkars dere om dere måtte ha bodd her, ville vel vært som et fengsel for dere. Anonymous poster hash: c833f...055
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #11 Skrevet 24. januar 2015 Helt perfekt hus - skulle gjerne hatt det huset😍😍 Anonymous poster hash: ec31b...0fe
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #12 Skrevet 24. januar 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=55252055&searchclickthrough=true Fyr løs! Positive og negative, ja takk Anonymous poster hash: 5aab0...c15 Stygt med alt panel-taket!!!! Og hva skjer med alle de svarte skinnsofaene?!??! Anonymous poster hash: 02d85...9db
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #14 Skrevet 24. januar 2015 Positivt: Slipper og pusse opp Mange soverom Stor garasje Utleiedel Negativt: Tettpakket boligkjede Hadde ikke kjøpt huset Anonymous poster hash: a5c0f...55b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #15 Skrevet 24. januar 2015 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=55252055&searchclickthrough=true Fyr løs! Positive og negative, ja takk Anonymous poster hash: 5aab0...c15 Stygt med alt panel-taket!!!! Og hva skjer med alle de svarte skinnsofaene?!??! Anonymous poster hash: 02d85...9db Er for såvidt enig med deg (det store flaket av en sofa i stua, med et slags platå, tok kaka altså), men hvilken sofa de har er jo uten betydning for den som skal kjøpe huset da. Og hva er greia med å ta detaljbilde av husfruens høyhælte sko?? Selv er jeg, sett fra et kjøpersynspunkt, mer skeptisk til den dusjen på badet. Skjønner ikke greia med sånt jeg altså. Ellers er det et helt greit hus synes jeg. Verken mer eller mindre. Anonymous poster hash: 7b05e...ef8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #16 Skrevet 24. januar 2015 Nydelig hus! 😊 vet ikke om jeg liker beliggenheten like godt. Byggefelt som er helt flate gir jo innsyn fra alle kanter. Liker best når det er litt skjermet, endetomt eller kupert terreng 😊 Anonymous poster hash: dd437...c57
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #17 Skrevet 24. januar 2015 Flott hus, men synes det manglet en stue til og lite bodplass. Hvis dere ikke er så mange i familien er det et flott hus. Vi er fem i familien så for oss hadde det blitt litt lite (vi har ca 400 m2 og synes det er passe)men vi har et hus som ligner mye på dette innvendig og trives godt. Anonymous poster hash: 56936...efe Herregud. Du snakker som om det er en selvfølgelighet å ha 400 kvadratmeter store hus. Vi er også fem i familien, og vi overlever faktisk på våre 92 usle kvadrat. Stakkars dere om dere måtte ha bodd her, ville vel vært som et fengsel for dere. Anonymous poster hash: c833f...055 Ja folk er forskjellige. Vi måtte i en periode i forbindelse med flytting bo på 130 m2 og ja det føltes veldig ut som et fengsel i forhold. Sier ikke at alle trives med det vi har, kun hva som passer oss, samt at jeg tror en familie med flere barn nok ville finne dette huset litt lite i forhold til ant stuer og lager mulighet. God mulig at det går ann å trives på 100 m2 også selv om man er 5. Anonymous poster hash: 56936...efe
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #18 Skrevet 24. januar 2015 Flott hus, men synes det manglet en stue til og lite bodplass. Hvis dere ikke er så mange i familien er det et flott hus. Vi er fem i familien så for oss hadde det blitt litt lite (vi har ca 400 m2 og synes det er passe)men vi har et hus som ligner mye på dette innvendig og trives godt. Anonymous poster hash: 56936...efe Herregud. Du snakker som om det er en selvfølgelighet å ha 400 kvadratmeter store hus. Vi er også fem i familien, og vi overlever faktisk på våre 92 usle kvadrat. Stakkars dere om dere måtte ha bodd her, ville vel vært som et fengsel for dere. Anonymous poster hash: c833f...055 Ja folk er forskjellige. Vi måtte i en periode i forbindelse med flytting bo på 130 m2 og ja det føltes veldig ut som et fengsel i forhold. Sier ikke at alle trives med det vi har, kun hva som passer oss, samt at jeg tror en familie med flere barn nok ville finne dette huset litt lite i forhold til ant stuer og lager mulighet. God mulig at det går ann å trives på 100 m2 også selv om man er 5. Anonymous poster hash: 56936...efe
geitemarken Skrevet 24. januar 2015 #19 Skrevet 24. januar 2015 Nydelig hus. Litt små soverom og dårlig utsikt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #20 Skrevet 24. januar 2015 Helt ærlig synes jeg ikke det var noe fint. Og hva skjer med alle de harry skinnstoene/sofaene?! Haha uff. Men med litt maling og fine møbler blir huset greit det. Litt små rom kanskje. Anonymous poster hash: 46d52...37f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #21 Skrevet 24. januar 2015 Flott hus, men synes det manglet en stue til og lite bodplass. Hvis dere ikke er så mange i familien er det et flott hus. Vi er fem i familien så for oss hadde det blitt litt lite (vi har ca 400 m2 og synes det er passe)men vi har et hus som ligner mye på dette innvendig og trives godt. Anonymous poster hash: 56936...efe Ehh... 100 kvm pr. unge, og 100 på deling til deg og mannen, om man setter det på spissen. Sykt. Anonymous poster hash: 4c7fa...349
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #22 Skrevet 24. januar 2015 Ang. huset, så var det litt merkelig planløsning. Innestengt kjøkken som ikke kan åpnes eller utvides, og spisestua helt i andre enden. Ville aldri betalt så mye for et hus bygget etter andre sin smak. Anonymous poster hash: 4c7fa...349
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #23 Skrevet 24. januar 2015 Kjedelig, uten sjel. Helt ok liksom, ikke noe mer. Ganske mye jeg ville endret på innredningen (den rekken med pyntefliser på badet, det grusomt harry dusj-steam-kabinettet, alt trepanelet. Alt for tett til naboen. Skulle jeg først bosatt meg på landet, ville jeg bodd lenger fra folk enn det. Anonymous poster hash: b6526...e11
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. januar 2015 #24 Skrevet 25. januar 2015 Kjedelig. Ville aldri kjøpt det huset. Og de kommentarene var jo rene erotiske kiosknovellen! Nei, helt plain, ingen sjel og ikke noe ekstra..
Fandens Oldemor Skrevet 25. januar 2015 #25 Skrevet 25. januar 2015 + 8 år gammelt hus, lite vedlikehold Ordentlig gårdsplass, lite vedlikehold Dobbel garasje med bodplass Vaskerom ved inngang - Lite bodplass i huset Lite stilfullt innredet (tenker ikke på møbler) Deler inngangsparti med leieboere (dealbreaker for min del) Rar planløsning (bortgjemt kjøkken som ikke kan åpnes opp, spisestue innerst, soverommet oppe med innhugg for at man måtte ha plass til dør)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå