Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg skal ut i permisjon, og lurte på hvordan det er med feriepenger jeg har til gode. Vil jeg få utbetalt permisjonspenger + feriepenger i juli, eller vil det bli noe trekk i noe? Jeg har tidligere hatt timelønn så har derfor fått både feriepenger og lønn i den mnd om det har noe å si. Anonymous poster hash: 9d231...7db
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Ja, du har rett på feriepenger du opptjente i fjor. Du må huske på å melde fra til både NAV og bedriften når du skal avvikle ferien din i 2015. Permisjonspengene dine stopper når du avvikler ferie og maxdato forskyves tilsvarende. Sper derfor feriepengene dine til de ukene du avvikler ferie! Anonymous poster hash: af137...c9c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Ja, du har rett på feriepenger du opptjente i fjor. Du må huske på å melde fra til både NAV og bedriften når du skal avvikle ferien din i 2015. Permisjonspengene dine stopper når du avvikler ferie og maxdato forskyves tilsvarende. Sper derfor feriepengene dine til de ukene du avvikler ferie! Anonymous poster hash: af137...c9c Men jeg har ikke tenkt å ha noe ferie under permisjonstiden, vil jeg da få utbetalt feriepengene mine til normal tid som om jeg hadde jobbet? Anonymous poster hash: 9d231...7db
Ladybird2014 Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Ja, du har rett på feriepenger du opptjente i fjor. Du må huske på å melde fra til både NAV og bedriften når du skal avvikle ferien din i 2015. Permisjonspengene dine stopper når du avvikler ferie og maxdato forskyves tilsvarende. Sper derfor feriepengene dine til de ukene du avvikler ferie! Anonymous poster hash: af137...c9c Men jeg har ikke tenkt å ha noe ferie under permisjonstiden, vil jeg da få utbetalt feriepengene mine til normal tid som om jeg hadde jobbet? Anonymous poster hash: 9d231...7db Jepp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå