Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg savner brød, pasta, ris, bulgur, knekkebrød! Jeg føler at jeg snart spyr. Ja,jeg velger selv å spise slik, og kommer til å fortsette da helseeffekten er stor (jeg klarer å holde sykdom mer i sjakk ved å leve lavkarbo), men det er et stort offer. Selv om gevinsten selvsagt er større enn hva jeg taper. Sorry, måtte bare få det ut. Og ja, jeg vet at man kan lage lavkarboknekkebrød, men jeg synes ikke de er gode. Anonymous poster hash: 3eade...68c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Bare nysgjerrig; hva slags sykdom? Anonymous poster hash: 3700a...a69
Gjest Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Bak det osteboller da? Tortilla lefser... er jo så mangt en kan bake og lage på lavkarbo. Savner ikke brød en meter og hadde et svakt øyeblikk forrige uke og tok en spiseskje jasminris og fikk vondt i magen. Og i dag lagde jeg blomkålsris - DIGG! Prøv deg frem Dette klarer du.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Kjenner følelsen, men for min del gikk det bedre etterhvert. Jeg holder diabetes i sjakk, uten medisiner, ved å leve lavkarbo. Anonymous poster hash: bf322...9f2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Tror jeg har prøvd alt som finnes (har mer eller mindre levd lavkarbo i seks år, med noen gode opphold). Jeg synes dere som liker baksten det er mulig å lage er heldig, hehe. Hadde det vært så enkelt. Synes alt jeg har smakt (absolutt alt) har vært uspiselig. ;p Men takk for tips. HI Anonymous poster hash: 3eade...68c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Kjenner følelsen, men for min del gikk det bedre etterhvert. Jeg holder diabetes i sjakk, uten medisiner, ved å leve lavkarbo. Anonymous poster hash: bf322...9f2 Går det bra med kolesterolnivåene og diabetesen da? Anonymous poster hash: 3700a...a69
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Kjenner følelsen, men for min del gikk det bedre etterhvert. Jeg holder diabetes i sjakk, uten medisiner, ved å leve lavkarbo. Anonymous poster hash: bf322...9f2 Går det bra med kolesterolnivåene og diabetesen da? Anonymous poster hash: 3700a...a69 Helt fint. Balanserer kostholdet og det hele blir fugt opp av lege. I Sverige er det ganske vanlig at diabetespasienter blir satt på lavkarbo. I Norge er det kanskje ikke så vanlig. Men for meg fungerer det veldig bra. Du kan lese litt om det her: http://forskning.no/mat-og-helse-diabetes/2012/11/kan-diabetes-2-kureres-med-kosthold Som du ser er ikke alle like enige, men for meg fungerer det og jeg trenger ikke insulin. Anonymous poster hash: bf322...9f2
Elsker livet Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Kolesterolnivåene pleier å bedre seg hos de som spiser lavkarbo.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #9 Skrevet 24. januar 2015 Kjenner følelsen, men for min del gikk det bedre etterhvert. Jeg holder diabetes i sjakk, uten medisiner, ved å leve lavkarbo. Anonymous poster hash: bf322...9f2 Går det bra med kolesterolnivåene og diabetesen da?Anonymous poster hash: 3700a...a69 Helt fint. Balanserer kostholdet og det hele blir fugt opp av lege.I Sverige er det ganske vanlig at diabetespasienter blir satt på lavkarbo. I Norge er det kanskje ikke så vanlig. Men for meg fungerer det veldig bra. Du kan lese litt om det her: http://forskning.no/mat-og-helse-diabetes/2012/11/kan-diabetes-2-kureres-med-kosthold Som du ser er ikke alle like enige, men for meg fungerer det og jeg trenger ikke insulin. Anonymous poster hash: bf322...9f2 Ok:-) Har veldig lite erfaring med det, så skal ikke si noe til eller fra. Har bare vært borti kolesterolnivåer i høyere laget hos noen som regulerte diabetesen med lavkarbo. Anonymous poster hash: 3700a...a69
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #10 Skrevet 24. januar 2015 Bare nysgjerrig; hva slags sykdom? Anonymous poster hash: 3700a...a69 Migrene. Anonymous poster hash: 3eade...68c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå