Gå til innhold

Hjelp, diare i en uke baby 1 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 8. dagen nå med vanntynn diare. Ble litt fastere i to dager, men nå er den vanntynn igjen. Hadde oppkast forrige uke. Har vært fin form, litt sutrete, men får to tenner også. Men tenner alene kan vel ikke gjøre den så tynn som vann?

Synes også magen hennes var så spent ikveld. Som en ballong.

Som sagt spiser hun og drikker bra, leker og ler.

Vente til fastlege mandag om det ikke er bedre eller legevakt imorgen om det ikke er bedre?

Anonymous poster hash: e1f66...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har vært i tvil om lege eller ikke i helgen eller på kvelden så har jeg alltid ringt legevakta og spurt!

Anonymous poster hash: 85bb0...6b5

Skrevet

Når jeg har vært i tvil om lege eller ikke i helgen eller på kvelden så har jeg alltid ringt legevakta og spurt!

Anonymous poster hash: 85bb0...6b5

Skrevet

Sånn rent bortsett fra at et barn på 1 år ikke er en baby, men derimot småbarn, så ville jeg ringt legevakta og spurt. 

Anonymous poster hash: 8a2a8...000
Skrevet

Så lenge hun spiser og drikker ville jeg ikke vært bekymret.

Anonymous poster hash: 1af9b...ef6

Skrevet

Så lenge hun spiser og drikker og har en god allmenntistand ville jeg ventet til legetimen. Har selv hatt barn på 1 år med diare i nesten to uker. Er ikke uvanlig. Det viktigste man skal observere er matinntak og allmenntistand 😊 skjer det drastiske forandringer ville jeg kontaktet legevakt. Men etter det du beskriver så ville ikke jeg uroet meg 😊

Anonymous poster hash: b25c4...985

Skrevet

PS: sørg for rikelig med drikke for at hun ikke skal bli dehydrert!

Anonymous poster hash: b25c4...985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...