Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Har ikke facebook nå, men merker jo egentlig at jeg faller helt utenfor.. Virker til at facebook er eneste måten man får vite om ting for tiden. Barnehagen til barna er på facebook, og eldste begynner på skolen til høsten og da sikkert noen fritidsaktiviteter også.. Jeg hadde facebook før men på grunn av at jeg var mobbeoffer som barn og er lite sosial nå så har jeg få venner og gølte meg faktisk ganske ensom og oversett på facebook Anonymous poster hash: ba117...acb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har Facebook og liker det Holder kontakt med familie som bor langt unna, har noen kollegaer som venner på FB, er medlem av ulike grupper - både interesser og barnas aktiviteter. Barnehagen har også egen gruppe på FB. Og så er jeg medlem av grupper som omfavner min yrkesgruppe. Man trenger ikke ha mange venner på Facebook. Du kan bruke det til aktiviteter og interesser i form av å være med i ulike grupper. DU bestemmer hva du vil bruke Facebook til Anonymous poster hash: 68271...fcd
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 hvis du føler deg ensom og oversett når du har en profil, så synes jeg faktisk ikke at du skal gjøre det en gang til. Folk viser bare det perfekte frem, og man må klare å forstå at det kun er en liten del av virkeligheten.
aria90 Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jeg hadde en periode uten Facebook for en tid tilbake, men jeg synes det er en grei måte å holde kontakten med venner som bor andre steder, så aktiverte profilen min igjen. Kjenner meg igjen i hvordan du sier at Facebook får deg til å føle deg. Min løsning var å ta en skikkelig gjennomgang av vennelista. Resultatet er at jeg sitter igjen med bare et tosifret antall venner! Og det føles fantastisk befriende. (På innstillinger kan du gjøre slik at ikke alle kan se hvor mange venner du har ) jeg har valgt å bare være venn med folk jeg faktisk snakker med. Før følte jeg at jeg måtte "sensurere" meg selv der inne, mens det nå føles mer som MIN profil,og ikke en fasade jeg må opprettholde. Endret 24. januar 2015 av aria90
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Her foregår all informasjon ang fotballen til guttungen på fb så må faktisk være der for å følge med... Anonymous poster hash: e3573...6e0
Gjest Julia1984 Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har facebook. All info om fotballen og håndballen blir lagt ut der, foreldrene på 2. trinn har en facebookside hvor info om turer, sosiale aktiviteter etc blir lagt ut. Jeg har etter å ha bodd 5 år i usa mange venner der som jeg via Facebook har kontakt med ukentlig etc.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Jeg er ikke på facebook av samme grunn som deg. Du har ikke en mann som kan være med da? Slik har jeg ordnet det. Men hvis du er alene er jo selvsagt ikke det like lett. Eller du kan se på fb som rent profesjonelt og ikke ha venner der, kun aktiviteter o.l. Anonymous poster hash: 550a2...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå