Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille noen frost klær fra ebay men er usikker på str. Lønner det seg å bestille en str større? Ser jo endel kommer fra Kina hvor lang leveringstid pleier det å ta? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig forskjellig. Ofte har de oppgitt målene på str, så da kan du jo måle selv. Hvis ikke ville jeg gått opp minst en str fra Kina, hvis ikke to.

 

Leveringene kan ta alt fra en uke til et par mnd.

Skrevet

Norske barn er bittelitt lengre enn amerikanske, og derfor en eller to er str. opp veldig lurt. De Disney-kjolene er dessuten ganske smale, FYI.



Anonymous poster hash: 9f0c2...c81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...