justme76 Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Tenkte å bestille noen frost klær fra ebay men er usikker på str. Lønner det seg å bestille en str større? Ser jo endel kommer fra Kina hvor lang leveringstid pleier det å ta? Noen med erfaring?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Det er veldig forskjellig. Ofte har de oppgitt målene på str, så da kan du jo måle selv. Hvis ikke ville jeg gått opp minst en str fra Kina, hvis ikke to. Leveringene kan ta alt fra en uke til et par mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Norske barn er bittelitt lengre enn amerikanske, og derfor en eller to er str. opp veldig lurt. De Disney-kjolene er dessuten ganske smale, FYI. Anonymous poster hash: 9f0c2...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå