Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg forstår ikke helt. Jeg tar lifeline care kosttilskudd for gravide. Det har jeg gjort siden uke 5. Jeg er bare veldig usikker på hvor lenge jeg skal ta dette. Er nå snart i uke 25. Jeg leser blant annet at man ikke skal få for mye A vitaminer i seg fordi det er skadelig for barnet i magen? Hvordan da? Jeg har helt panikk her, leste også at barnet kan få sånn leppe-kjeve-ganespalte hvis man tar for mye av a vitaminer? Når er jeg kjempe redd for at barnet mitt kan få det, eller at jeg generelt har gjort skade på barnet med for mye vitaminer. Skal jeg slutte med disse eller forsette? Hva tror dere, tror dere alt er ok? Var på OUL unike 19 å spurte jeg legen om hun kunne sjekke sånn leppe-kjeve-ganespalte men hun så ingenting sa hun. Hoff er på gråten her Sjekk bildet Anonymous poster hash: c719e...ea9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Tror du kan slappe av. Nå bruker ikke jeg denne pakken selv, da pillene er alt for stor for meg å svelge. Jeg tar kun tran, i flytende form, og i følge jordmor var dette godt nok men står det ikke noe i pakken hvor lenge du kan bruke disse pillene da? Vil jo tro det er for hele svangerskapet?! Anonymous poster hash: 50edc...b59
TanteTroll Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Så lenge du ikke tar andre tilskudd som også inneholder vitamin A, går det nok helt fint å ta disse.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Tror du kan slappe av. Nå bruker ikke jeg denne pakken selv, da pillene er alt for stor for meg å svelge. Jeg tar kun tran, i flytende form, og i følge jordmor var dette godt nok men står det ikke noe i pakken hvor lenge du kan bruke disse pillene da? Vil jo tro det er for hele svangerskapet?! Anonymous poster hash: 50edc...b59 Har du tatt folat også da? Eller bare tran fra du ble gravid? Det stør " alle viktige vitaminer, mineraler, blåbær og omega 3 under hele gravidtiten. Fra du planlegger gravidtiet og i første trimester. Det er det som gjør meg forvirret. Det står både under hele gravidteten og i første trimester.. Skjønner ingenting.. Anonymous poster hash: c719e...ea9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Så lenge du ikke tar andre tilskudd som også inneholder vitamin A, går det nok helt fint å ta disse. Nei tar ikke noe annet enn dette. Men får jo sikkert vitaminer gjennom maten jeg spiser. Anonymous poster hash: c719e...ea9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Tror du kan slappe av. Nå bruker ikke jeg denne pakken selv, da pillene er alt for stor for meg å svelge. Jeg tar kun tran, i flytende form, og i følge jordmor var dette godt nok men står det ikke noe i pakken hvor lenge du kan bruke disse pillene da? Vil jo tro det er for hele svangerskapet?!Anonymous poster hash: 50edc...b59 Har du tatt folat også da? Eller bare tran fra du ble gravid? Det stør " alle viktige vitaminer, mineraler, blåbær og omega 3 under hele gravidtiten. Fra du planlegger gravidtiet og i første trimester. Det er det som gjør meg forvirret. Det står både under hele gravidteten og i første trimester.. Skjønner ingenting..Anonymous poster hash: c719e...ea9 ja jeg hadde tatt Folat i 1 år jeg, og første trimester selvsagt! De mener sikkert at folaten er forbeholdt 1 trimester, men det skader ikke ta den hele svangerskapet heller! Mens de resterende skal du ta hele svangerskapet! Anonymous poster hash: 50edc...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå