Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Jeg blir sprø snart, og jeg er lei meg. Etter vi ble foreldre har min snille og morsomme mann blitt et monster å ha i hus. Han er bare sur og gretten, selv om han sover hele natta. Han gjør ingenting hjemme, enda han kun jobber 70%. Når jeg kommenterer oppførselen hans eller blur sint fyrer han seg opp og mener det er MIN feil at han er sur, for han får ikke nok sex, jeg gjør ikke nok husarbeid Etc. Jeg derimot mener det er mye viktigere å faktisk ta meg av babyen enn å vaske vinduer, for å si det sånn. Det er normalt ryddig her, jeg mener jo han kan lette på ræva å gjøre noe selv om han vil ha det bedre. Babyen er bare 4 mnd, og nei, jeg får ikke veldig lyst på sex når han sutrer om det som en unge, og kaller meg stygge ting når jeg ikke vil. Føler all respekt er forduftet, og jeg lurer på om vi bør ha en time hos familievernkontoret.. Noen som har noen råd? Anonymous poster hash: 1567f...08b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Er en ganske vanlig reaksjon når det kommer baby, regner med det er deres første? Mor blir ofte så oppslukt i baby(naturlig nok) at far føler seg utelatt. Snakk med han om hvordan han føler det, få dere en frikveld eller noen timer hvor dere prioriterer hverandre :-) Viktig med kommunikasjon her hvertfall! Anonymous poster hash: f3e40...3d4
Gjest Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Far oppfører seg som baby i mine øyne!! Det er normalt at en blir oppslukt i en baby, og far bør forstå dette. Er så lei at det skal syes puter under armene på disse stakkarslige menna som skal dulles med og gud vet hva. Det er ikke lenge siden du førdte og sex kan være så mye annet enn ut og inn :/ Nærhet går også ann og samarbeide om tingene. Har egentlig ikke noen råd å komme med dessverre.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Depresjon og få han til lege. Anonymous poster hash: 299f3...61f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Er ikke bare nybakte mødre som får depresjon etter å ha fått barn, høres ut som om mannen din har en depresjon. Snakk med ham. Få ham til lege. Om han nekter så få ham med på helsestasjonen og ha snakket med helsesøster på forhånd slik at hun er informert, da kan hun ta det opp. Anonymous poster hash: 2196a...df2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Patetisk drittsekk som ikke tolererer mindre oppmerksomhet. Det er ikke en uvanlig reaksjon blant litt umodne, dessverre. Be ham skjerpe seg. Enkelt og greit. Ikke alt kan skyldes depresjon. Noen ganger er et tupp bak alt som skal til. Anonymous poster hash: ea0e2...f91
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Å snakke med ham nytter ikke, han blir bare sint. Jeg er ikke redd for å si fra og stå opp for meg selv, men man kan jo ikke tvinge noen i tale.. Ja, ang. sex har han blitt latterlig barnslig, tenk å kjefte på meg for at jeg ikke vil! Hva faen.. Det er vår første ja, og jeg har forklart ham at første året etter baby kan være litt ustabilt og jeg litt fjern,men at vi ikke må gi opp. Han har vært så enig, så enig. Tror han har fått litt sjokk ja, men depresjon er det neppe. God, gammeldags syting over endringer, ja! Tror vi må ta en prat i kveld..dette går ikke. Anonymous poster hash: 1567f...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå