Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 I likhet med mange andre har jeg ligget med influensa hele denne uka. Har vært to runder hos legen siden jeg har vært så dårlig. Feberen har gått opp og ned og vært på over 39 på det verste. I tillegg har jeg hatt veldig hodepine. De siste to dagene har Feberen og hodepinen sluppet taket, men jeg har fortsatt frostrier og er kjempeslapp. Jeg har også ekstremt vondt i ryggen og brystet. Det kommer nesten som kramper og jeg merker det spesielt etter at jeg har spist og drukket. Legen har sjekket for lungebetennelse og sier at jeg bare skal hvile, holde meg varm og ta smertestillende. Noen her som har hatt influensaen som går nå? Jobb på mandag eller må jeg regne med noen flere dager i senga? Anonymous poster hash: a1f72...e73
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Dytt! Anonymous poster hash: a1f72...e73
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Influensa tar lang tid og jeg husker da jeg hadde det for endel år tilbake. Var skikkelig dårlig. 40 i feber, sov ikke pga verk i kroppen, hodepine og kraftig hoste. Etter to uker med hangling gikk jeg til legen og fikk medisin for da var d gått over til lungebetennelse. Det gikk enda 2 uker med hoste og hangling før jeg følte meg noenlunde bra. Huff husker det godt enda og heldigvis så er det stort sett ikke noe man får hvert år - jeg kan nesten ikke huske at jeg har vært så dårlig av "forkjølelse". Dersom du ikke er merkbart bedre i morgen så ville jeg tatt noen ekstra dager til. Masse god bedring! Anonymous poster hash: 0d309...399
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Hvis det er influensa du har fått, så må du nok fort regne med 14 dager. Anonymous poster hash: ea1fa...a8b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Forskjellen på en kraftig forkjølelse og influensa er gjerne hvor lenge det varer. Ved en kraftig forkjølelse har man kanskje feber i 3 dager og er slapp og redusert i inntil en uke. Men influensa kan man ha feber i 4-7 dager og være slapp og redusert i inntil to uker. Anonymous poster hash: 099eb...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå