Gå til innhold

hvilket brød og knekkebrød kjøper du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker ikke på dere som lager selv.

Anonymous poster hash: 1335b...266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grovbrød, pøbelbrød og havrebrød fra Rema. Baker mye i tillegg da..

;-)

Wasa fullkornknekkebrød. Husker ikke hva det heter. Det helt mørke i hvert fall.

Anonymous poster hash: ded28...4ca

Skrevet

Rugsprø og brød som er på tilbud. Ofte har coop mega brød på tilbud hver uke og da hamstrer jeg inn. Ellers handler jeg pøbelbrød og et annet som jeg ikke husker navnet på, på Rema. Må være uten frø, ellers klikker ungene😊

Skrevet

Havrespelt fra Baker Hansen

Anonymous poster hash: f80c8...fe1

Skrevet

Økologisk grovbrød og spelt-surdeigsbrød fra Godt Brød. 

Knekkebrød bruker vi lite, men når vi har er det stort sett Rugsprø. 

Anonymous poster hash: b53a6...7d7
Skrevet

Coop jegerbrød og wasa havre knekkebrød.

Skrevet

Havre knekkebrød og litt div brød. Mest coop jeger, istid rema og et annet fra rema jeg ikke husker :)

Anonymous poster hash: 5d636...6e5

Skrevet (endret)

Wasa Husman og Wasa rugsprø

Bakar brød, alternativt kjøper Bakerhuset Kompisbrød, Kiwi Monsterbrød eller Coop Superbrød. Men det har ikkje skjedd på nokre månader.

Endret av ★
Skrevet

Naturlig sunt havre, Rugsprø orginal, rugsprø havre, husman, frukost fullkorn. Bruker ofte fullkorn tortilla og fullkorn pitabrød i stedet for brød.

Anonymous poster hash: 67310...d2e

Skrevet

Spiser lite brød, går mest i knekkebrød. Bruker mest husman, ryvita dark rye og ryvita sesam rye.

Anonymous poster hash: 3324b...c39
Skrevet

Forskjellig brød fra baker, helst med mye frø. Av Knekkebrød liker jeg Finn Crisp Multigrain (runde).

Skrevet

Brød: Grovt solsikkebrød eller grovt landbrød fra Godt brød, evt Ingers rugbrød. Stort sett i alle fall. Kjøper litt finere brød innimellom, men det er sjeldent. Liker å bake også, men det gjør jeg alt for sjeldent. 

Knekkebrød: Havreknäcke, Rugsprø og Krögarknäcke som vi kjøper i Sverige de få gangene vi drar dit. 

Anonymous poster hash: b9b1c...90f
Skrevet

Ungene vil helst ha Start brød, her på sørlandet selges det på Meny og Kiwi (regner ikke med at dere har brød med fotballaget start på i nord ;))

Kjøper Husman knekkebrød.

Har også alltid en pakke havre polarbrød i frysa, så greit å ta ut et par stykker og smøre frosne i matpakken. Da er de tint og helt ferske til de skal spises.

Baker ca 4 brød i uken også da, så det spises både kjøpebrød og hjemmebakt.

Anonymous poster hash: 9d27f...ef0
Skrevet

Brød er Superbrødet på coop, knekkebrød er Wasa sport+ (den mørkeblå).

Skrevet

Ingen. Spiser ikke kornprodukter :)

Anonymous poster hash: 7cfa6...d82
Skrevet

Sesamfrøbrødet og grovbrødet fra Godt brød. Når jeg har vært lat og ikke har baka.. Prøver å styre unna hvetegluten, og da er utvalget minimalt.

Anonymous poster hash: ce2ed...0fd

Skrevet

Baker stort sett brød selv. Om jeg kjøper er det brød med minst 3 på grovhetsskalaen.

Knekkebrød varierer ganske mye. Nå har det blitt Northug sine. Ellers Wasa havre, ryvita og de som er trekanta, tror det er Lekman.

Anonymous poster hash: 89e2b...43f

Skrevet

Kjøper grenlandsbrød eller simpsonsbrød. Noen ganger "krisebrød" fra coop og da blir det helst kongebrød eller odelsbrød. Av knekkebrød kjøper vi husmann og rugsprø.

Anonymous poster hash: 8d3d5...aa7

Skrevet

Havrebrød, Husman og Rugsprø

Skrevet

Økologisk grovbrød og spelt-surdeigsbrød fra Godt Brød.

Knekkebrød bruker vi lite, men når vi har er det stort sett Rugsprø.

Anonymous poster hash: b53a6...7d7

Hva blir det i kr pr uke?? Jeg vil også ha så gode brød....

Anonymous poster hash: 2cbc7...d9f

Skrevet

Brød blir somregel Simpson, Stine Sofie eller istid. Datteren min spiser hvete polarbrød.

Knekkebrød er matmesterens med urter og havsalt.

Skrevet

Godt kjøp Grovbrød fra Rema1000. Veldig billig brød (15 kr), saftig og godt! Og div grovbrød på ukas brød-tilbud på Meny.

Anonymous poster hash: 3562b...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...