Gå til innhold

Symptomer


veccy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har jeg ikke merket noe annerledes enda, men er bare 5+0ish..litt bekymret, men det er nok ikke uvanlig når man har hatt MA tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker også veldig lite, men stikningene som kom en uke etter el var ganske avslørende. Også har jeg ekstremt vonde pupper. Og veldig kort lunte ...:/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ømme pupper har jeg hatt siden EL,har det ennå,men ømheten har avtatt litt 😊Kvalmen kom rundt uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 4 dager før jeg skulle ha mensen begynte jeg å lukte alt mulig rart.. Oppvaskmaskina lukta rart, også brakk jeg meg av løk-Elsker jo løk.

Dagen jeg skulle hatt mensen sovna jeg på jobb, og dro rett hjem å sov rundt.

Kvalm ble jeg også.

Så jeg hadde blitt svæææært overrasket hvis testen viste negativ. Graviditeten var ikke planlagt, vi har to barn på 1år og 2,5- Så kaller det et lykketreff <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inge symptomer utenom at mensen var en uke forsen. Hadde ikke mistanke om graviditet da jeg i mine 2 tidligere svangerskap har vært så dårlig fra første dag at jeg har tilbringt store deler av graviditetene på skykehuset.

Nå er jeg ikke kval( bank i bordet) bare litt uggen og hissig;) Pluss luktesansen reagerer på MYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggen krangler, kjenner at bekkenløsning er på vei, mye uggen og kvalm, ømme bryst er, tisser masse og veldig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper og esktremt trøtt. Det dukket opp omtrent samtidig med positiv test.

 

En eller anne gang etter passerte 6 uker har jeg begynt å grine av helt absurde ting (og jeg griner vanligvis aldri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster , svak kvalme , utrolig trøtt og veldig følsom!!

Alt ble forsterket etter uke 6 , men ser snart fram til min første kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster opp, er superkvalm, trøtt, ømme pupper og ganske hormonell! Herlig.. Men det går seg vel til etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid ekstra sliten i ryggen, denne gangen har jeg vondt når jeg presser inn puppa. Fikk vel det ganske nær IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig mye større, stive og ømme brystvorter. Merkelig følelse i underlivet... Tok en test for to dager siden og den var positiv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra uteblitt mens har jeg kun hatt pittelitt mensmurringer nå og da. Kvalmen kom først i uke 7. 

Ellers ingen symptomer - er nå 8+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket at det stakk noe sykt i puppene, så ble de ømme. Så ble jeg syk med vondt i halsen uten forkjølelse. Var da jeg merket at det var noe som ikke stemte. Testa først positivt 10 dager etter forventet mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer startet på Mandag, altså da jeg var 6+3. Har ikke merket noe særlig tidligere og har trent og jobbet på som normalt. Plutselig er jeg sliten. Det er vondt å ha på BH pga de ekstremt følsomme brystvortene som konstant strutter :P

Også har jeg aldri opplevd å være kvalm i tidligere svangerskap, og det er jeg nå hver kveld. Skikkelig ekkel med vann i munn..

Så jeg konkluderer med at jeg får gutt denne gang :D Og han er meget velkommen da vi har to døtre fra før :)

 

(selvsagt blir jeg like glad om det kommer ei rosa til ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer kom i går, 6+2. Jeg sov midt på dagen og da jeg måtte opp var jeg så trøtt at det gjorde vondt.. Også kom kvalmen.. Den slipper nok ikke taket de neste 6 - 7 ukene hvis det blir som med datteren min. Da kom kvalmen også i uke 6 og varte til uke 13. Ååh. Men det er bra, da føler jeg at alt er som det skal 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på et symptom nå da, 6+0, men det ble aldri bra siden MA før jul.. men bekkenet og korsryggen er helt skutt.. Tror jeg må til legen å få sykemelding.. Har prøvd alt på jobb, men ingenting hjelper, ikke sitte, ikke stå.. bare etter en time på jobb så er jeg nesten på gråten resten av dagen fordi det gjør så vondt at jeg blir kvalm.. :\ Føler det er så teit å bli sykemeldt pga bekkenet når jeg ikke engang vet om det er liv i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+0 i dag og mine symptomer er ømme bryster, de har også vokst, kvalme fra ettermiddag til kveld, men er litt bedring nå, veldig sulten hver 3 time, tisser oftere, trett og små stikninger innimellom vært litt bekymret nå som symptomene har blitt litt svakere, men de kommer tilbake, så håper alt går fint skal til legen på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...