Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Man sitter jo alltid igjen med rare følelser etter drømmer som har vært veldig virkelighetstro. Nå tror jeg ikke at mannen har vært utro, men føler at jeg har våknet litt opp... I drømmen så var han så glad, det lyste av hele ham når han så på den andre damen. Forelskelse og glede.. Og han var oppriktig lei seg for at jeg var sint og såret. Det er så lenge siden han har sett sånn på meg og like lenge siden jeg har følt det sånn om ham. Vi har vært sammen i 11 år og har 2 snart 3 barn sammen. Vi har det helt fint, samarbeider bra og har felles interesser. Men den følelsen... Engang var jeg det viktigste for ham, han stoppet for å kysse meg og ville ikke dra på jobben om morgenen fordi han heller ville være med meg. Leste om noen som hadde sex hver dag i 30 dager. Dette hadde fått opp piffen i forholdet deres og fått tilbake forelskelsen. Tror nesten at vi må prøve dette, selv om min første tanke nær jeg leste om det var" Herregud så slitsomt!" Det føles ikke helt kompatibelt med småbarnslivet..😕 Men... det er verdt et forsøk. Bare vente til babyen er født og de obligatoriske 6 ukene har gått. Det å bli sett igjen, ordentlig. Det at noen er forelsket i meg igjen. Det hadde vært fantastisk. Og mannen fortjener at noen føler det samme om han. Vi er jo ikke døde selv om vi nærmer oss 40☺ Noen der ute som har prøvd sex hver dag i en måned? Anonymous poster hash: 1eeb5...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå