Gå til innhold

Barnet mitt våkner alltid ca 06.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 1 år.

Hun gråter som regel med en gang hun våkner, i ca 2 min. Hvis jeg ikke går inn på de 2 min går det over til babling og hun kan kose seg i et kvarters tid 😊

Er det greit, eller burde jeg gå inn med en gang siden hun nesten alltid gråter litt først? (Da må vi stå opp. Hun roer seg ikke etter å ha sett meg..)

Anonymous poster hash: 8ace1...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar min opp i Senga når hun gråter og håpe alltid på at hun sovner igjen.. Skjer nesten aldri .. Og her er klokka 05 hvis vi er heldige at den ikke er 04 :P

Anonymous poster hash: bb099...47a

Skrevet

Jeg tar min opp i Senga når hun gråter og håpe alltid på at hun sovner igjen.. Skjer nesten aldri .. Og her er klokka 05 hvis vi er heldige at den ikke er 04 :P

Hun er 13 mnd

Skrevet

Vår våknet 05 helt til nå nylig, så jeg vet hva det dreier seg om 😜

Prøvde det samme som deg, men hun sovnet ALDRI i vår seng, så da vi heller begynte å ta henne rett på badet for ny bleie om morgenen, begynte hun gradvis å sove lenger og lenger 😀

HI

Skrevet

Vår våknet 05 helt til nå nylig, så jeg vet hva det dreier seg om 😜

Prøvde det samme som deg, men hun sovnet ALDRI i vår seng, så da vi heller begynte å ta henne rett på badet for ny bleie om morgenen, begynte hun gradvis å sove lenger og lenger 😀

HI

Ja kanskje man bare skal droppe å ta de oppi senga i det hele tatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...