Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #1 Skrevet 24. januar 2015 Hun er 1 år. Hun gråter som regel med en gang hun våkner, i ca 2 min. Hvis jeg ikke går inn på de 2 min går det over til babling og hun kan kose seg i et kvarters tid 😊 Er det greit, eller burde jeg gå inn med en gang siden hun nesten alltid gråter litt først? (Da må vi stå opp. Hun roer seg ikke etter å ha sett meg..) Anonymous poster hash: 8ace1...095
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Jeg tar min opp i Senga når hun gråter og håpe alltid på at hun sovner igjen.. Skjer nesten aldri .. Og her er klokka 05 hvis vi er heldige at den ikke er 04 Anonymous poster hash: bb099...47a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Jeg tar min opp i Senga når hun gråter og håpe alltid på at hun sovner igjen.. Skjer nesten aldri .. Og her er klokka 05 hvis vi er heldige at den ikke er 04 Anonymous poster hash: bb099...47a Hun er 13 mnd Anonymous poster hash: bb099...47a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Jeg tar min opp i Senga når hun gråter og håpe alltid på at hun sovner igjen.. Skjer nesten aldri .. Og her er klokka 05 hvis vi er heldige at den ikke er 04 Anonymous poster hash: bb099...47a Vår våknet 05 helt til nå nylig, så jeg vet hva det dreier seg om 😜 Prøvde det samme som deg, men hun sovnet ALDRI i vår seng, så da vi heller begynte å ta henne rett på badet for ny bleie om morgenen, begynte hun gradvis å sove lenger og lenger 😀 HI Anonymous poster hash: 8ace1...095
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Jeg tar min opp i Senga når hun gråter og håpe alltid på at hun sovner igjen.. Skjer nesten aldri .. Og her er klokka 05 hvis vi er heldige at den ikke er 04 Anonymous poster hash: bb099...47a Vår våknet 05 helt til nå nylig, så jeg vet hva det dreier seg om 😜 Prøvde det samme som deg, men hun sovnet ALDRI i vår seng, så da vi heller begynte å ta henne rett på badet for ny bleie om morgenen, begynte hun gradvis å sove lenger og lenger 😀 HI Anonymous poster hash: 8ace1...095 Ja kanskje man bare skal droppe å ta de oppi senga i det hele tatt Anonymous poster hash: bb099...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå