Gå til innhold

Blitt sammen med ex`s kompis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et forhold hvor man bodde sammen i et halvår, på ingen måte et pent brudd og endte opp med besøksforbud og anmeldelse (vold og trusler). 3 mnd etter flytting har jeg innledet et forhold med en av hans venner som jeg alltid har hatt god kontakt med- Hvor lang tid mener du er "ålreit" tid før man kan gå ut med noe sånt? Bare jeg som sitter å lurer... :)

Anonymous poster hash: 816f3...73c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom exen din var stygg med deg? Så hadde jeg drete loddrett i akkurat det! Er han nye snill og god mot deg, og oppegående i forhold til eksen din så hadde jeg ikke brydd meg om eksens følelser i forhold til dette ihvertfall 😜☺️

Anonymous poster hash: 9e5f7...304

Skrevet

Ja det var jeg som anmeldte ham, ikke omvendt. Kunne vel gått så langt som å kalle han jeg har innledet et forhold med for bestekompisen til X, selv om kontakten deres har dalt endel ettersom han havnet mitt oppi alt og så hvordan kompisen hans var. Men jeg er fortsatt litt skeptisk på å gå ut med det, selv om jeg vel egentlig ikke burde tenke på hva andre mener... Bare har tenkt litt på det, og lurte på hva andre tenkte om det. Hvor lang tid "bør" det gå :)

Skrevet

Hadde aldri våget å provosere en tikkende bombe, men det er meg det.

Anonymous poster hash: 32289...0f8
Skrevet

Jeg har hatt et forhold til kompisen til x'ni over ett år. Jeg og x'n har barn så gruer meg til å fortelle det til han. Helt utrolig at vi har hatt det hemmelig over 1 år!!! Uten at han vet noe.

Usikker på hvordan jeg skal fortelle det... Tips?

Anonymous poster hash: 032d4...768

Gjest Gul stjerne
Skrevet

I grunn er det aldri ok å involvere seg med venner av xen. Men det finnes et unntak: Ekte kjærlighet. Altså må du være sammen med kompisen til xen til døden skiller dere ad.

Skrevet

I grunn er det aldri ok å involvere seg med venner av xen. Men det finnes et unntak: Ekte kjærlighet. Altså må du være sammen med kompisen til xen til døden skiller dere ad.

Ehm, til døden skiller oss ad? Må jeg gifte meg etter 3 mnd mener du? :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...