Gå til innhold

Jeg og mannen har en diskusjon på gang ang HA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg støtter hells angels for brorskapet og det klubben grunner å bunner i.

Jeg støtter ikke kriminaliteten og alt det enkelte driver med.

Mannen mener at så lenge jeg støtter brorskapet så støtter jeg også alt de driver med 😳

Hva er deres syn på HA?

Anonymous poster hash: 45ea0...35d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HA er kun organisert kriminalitet i mine øyne. Er enig med mannen din.

Det er mye som ligger innenfor brorskapet. Lojaliteten klubbmedlemmene imellom overgår alt annet.

Anonymous poster hash: 39820...c1c

Skrevet

Mannen din har rett, og du er helt fjern.

Anonymous poster hash: 3ec54...cda
Skrevet

Liker HA jeg, og støtter selv mc klubber.. Trist at de blir behandlet så dårlig i samfunnet og rakket ned på.  Google -  payback Norge :-)

Anonymous poster hash: d259f...1ee
Skrevet

Etter min mening helt fjernt å støtte noe som baserer samholdet på kriminalitet og underkastelse i lang periode for å få bli med osv osv osv.

For meg er ikke det et ekte samhold, men samhold basert på frykt og en felles hemmelighet pga ulovligheter.

Anonymous poster hash: f323f...587
Skrevet

Tror ikke dere har noen egentlig kjennskap til ha. Da hadde dere ikke sagt dette. Voksne mennesker. Og mødre? Skam dere

Skrevet

HA er en 1% klubb. Underlig å støtte en klubb med slike verdier. Så ja, mannen din har rett og du tar naivt feil i denne saken.

Anonymous poster hash: 1bcbc...7b4

Skrevet

Fra tidligere arbeid har jeg ganske mye kjennskap og kunnskap om HA. Kan ikke falle meg inn å støtte dem. Og det såkalte brorskapet er ikke mye verd. De tar gjerne hverandre som de tar andre.....

De har også allianse med A eller B-gjengen (husker ikke hvem av de det var. HA er alliert med en av dem og Outlaws med den andre gjengen).

Anonymous poster hash: d23de...ee6
Skrevet (endret)

Enig med mannen din.

Hilsen nabo til HA.

Endret av aanonym
Skrevet

Mannen din har rett.

Anonymous poster hash: 4936c...91b

Skrevet

Tror veldig mange har sett for mye soa. 1% klubber er ekstremistiske miljøer på lik linje som andre ekstremistiske miljøer. De snakker om brorskap og familie og lojalitet og frir til de som er utsatt i samfunnet. Enstøinger og de som skiller seg ut og sliter med å finne sin plass.

Skrevet

Hvis man velger HA framfor alle de motorsykkelklubbene som faktisk fungerer innenfor loven er jo det i seg selv en indikasjon på at man er et ikkemenneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...