Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er bedt på overraskelsesfest for en venninne. Det skal skåles og mest sannsynlig blir det en sein kveld. Mannen jobber kvelden og kommer hjem ca 2100, begynner på jobb igjen 0900 dagen etter. Det beste ville vært og sendt babyen til besteforeldre for natten. Med babyen sover urolig på natten og kan risikere og våkne endel.

Ville du sendt babyen til besteforeldre og visst at de kom til og bli holdt våken på natten, og nytt alkohol selv. Eller ville du hatt barnevakt kun til mannen kom hjem, hvert edru og kjørt hjem på kvelden og tatt deg av babyen selv.

Anonymous poster hash: fb523...0c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt å være edru, hatt barnevakt og kjørt hjem. Ellers hadde jeg hatt dårlig samvittighet for at besteforeldre fikk en våkenatt.

Anonymous poster hash: 5f9ad...f16

Skrevet

Jeg hadde sannsynligvis hold meg edru fordi jeg ikke hadde orket styret med å komme meg hjem uten å kunne kjøre selv Men nå drikker jeg uansett ikke mye, og føler ikke jeg ofrer noe særlig med å avstå. At besteforeldrene blir holdt våken en natt hadde jeg ikke bekymret meg for. De er tross alt to og kan ta igjen søvnen neste dag/natt. Det jeg hadde tenkt mer på er om jeg hadde følt ubehag med å ikke ha babyen hos meg selv.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke bekymret meg for at besteforeldrene ble holdt våken en natt... klarer jeg det hver natt, så klarer de én. ;)

Likevel en ukjent problemstilling for meg, for da jeg hadde baby som var mye våken på natten så prioriterte jeg å sove når jeg hadde barnevakt... så det er det jeg hadde gjort, og takket nei til festen. :P

Anonymous poster hash: 691f8...682
Skrevet

Hvor gammel er baby?

Anonymous poster hash: c6f4e...686

Skrevet

Hvor gammel er baby?

Anonymous poster hash: c6f4e...686

7mnd.

Skrevet

Hadde fortalt om nettene til barnet og latt besteforeldre bestemme selv. Baby er liten, men det er godt og kjærkomment å komme seg ut litt av og til!

Anonymous poster hash: 1c8a9...1e6

Skrevet

Sendt ungen til besteforeldrene, de vil nok ikke bry seg med litt våketid, de har jo ikke ungen hver helg, de vil jo være med barnebarnet, og man trenger litt sosialt samvær med god vin innimellom selv når man har blitt foreldre.

Anonymous poster hash: 5d8e8...e97
Skrevet

Har ikke samvittighet til det. Blir nok til at jeg kjører.

Skrevet

Sendt ungen til besteforeldrene. De tåler en våkenatt og alle småbarnsmødre har godt av å kose seg i ny og ne.

Hadde kost meg på fest, uten tvil!:)

Anonymous poster hash: 0a8a1...4ca

Skrevet (endret)

Sendt babyen til besteforeldrene, men vært edru sånn at jeg kunne nyte å ha barnefri dagen etter uten å være fyllesyke ☺ Og ikke minst kunne kjøre til besteforeldrene hvis det ble helt krise! Men kanskje babyen sover bedre der, det gjorde mine når de var små og sov hos besteforeldrene.

Endret av Husbygger
Skrevet

Her hadde mannen tatt våkenatt. Null problem å ha en våken natt og dra på jobb. Det vanlige er jo st begge foreldre jobber...

Anonymous poster hash: e5b74...5da

Skrevet

Hadde ikke drukket eller hatt barnevakt når babyen var så liten.

Skrevet

Hadde ikke drukket eller hatt barnevakt når babyen var så liten.

Ikke jeg heller.
Skrevet

Min mor hadde blitt fornærmet om jeg hadde bestemt det for henne.

Hadde snakket med henne og avtalt hva som.var ok. Syns hun det er greit med en våken natt så hadde jeg gått ut, festet og hatt det gøy med god samvittighet. Hadde hun syns jeg skulle vært tilgjengelighet om det ble krise så hadde jeg droppet alkoholen, slik at jeg kunne komme dit på et blunk.

Skrevet

Her hadde mannen tatt våkenatt. Null problem å ha en våken natt og dra på jobb. Det vanlige er jo st begge foreldre jobber...

Anonymous poster hash: e5b74...5da

Når babyen er 7 mnd?

Anonymous poster hash: 691f8...682

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...