Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Traff en mann på tinder denne uken. Syntes vi hadde god kjemi og praten gikk veldig bra, ingen pinlige pauser 😊 Men nå hører jeg lite fra han. Jeg som sender melding først. Bør jeg nå være litt kostbar og vente å se om han skriver til meg? Vet at han har hatt lange dager på kontoret med mye overtid da. Anonymous poster hash: 9abc1...9a1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Min erfaring er at en mann som ikke holder kontakten ikke er interessert nok :/ Så ja, jeg ville ventet nå. Anonymous poster hash: 0988f...cbc
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Ja jeg får vente å se om han tar kontakt igjen Anonymous poster hash: 9abc1...9a1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Lurer veldig på om dette er noe å satse på. Kan jeg spørre han om han ikke er interessert eller er det bare teit? Anonymous poster hash: 9abc1...9a1
Luksusdyret Skrevet 24. januar 2015 #5 Skrevet 24. januar 2015 Vent og se om han tar kontakt, men ikke SPILL KOSTBAR! Voksne mennesker burde ikke spille noe som helst for å "hale inn" en mann. Da blir det fort at mannen blir avhengig av dette spillet, og holder på på samme måte i et etablert forhold også.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Vent og se om han tar kontakt, men ikke SPILL KOSTBAR! Voksne mennesker burde ikke spille noe som helst for å "hale inn" en mann. Da blir det fort at mannen blir avhengig av dette spillet, og holder på på samme måte i et etablert forhold også. Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 9abc1...9a1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Enig i at du ikke burde drive et spill, men er han interesset tar han selvsagt kontakt. Utover et "alt i orden?" Burde du ikke skrive mer. Og ikke "tolk" det for mye. Hvis han vil ha kontakt tar han kontakt. Anonymous poster hash: 0dc8c...e1c
Gjest Gul stjerne Skrevet 24. januar 2015 #8 Skrevet 24. januar 2015 Det der at man må tolke ting, jeg mener det ofte er et dårlig tegn. Hvis jeg hadde vært ute etter å treffe noen, hadde jeg trolig gjort det sammen som han du har fått kontakt med, som jobber så mye overtid....Spill på flere hester! Shop rundt, ha kontakt med mange, date flere. Og så plutselig treffer du en som etter møte med deg bare vil treffe deg. Kanskje. Men i allefall bedre odds en å satse på han ene som jobber så fryktelig mye overtid...Ja, du skjønner kanskje at jeg tror han bare kommer med en dårlig unnskyldning. Kom igjen, jente, ut og lek deg ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå