Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Jeg ser at de er aktiv på Facebook Men de unngår å gå inn å leser meldinger fra meg for eks. Vet andre også har gjort det Det er så kjipt 😕 😕 😯 Anonymous poster hash: 04968...5f2
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Fordi de ikke orker å prate, dvs chatte. Jeg kan være aktiv på fb, men likevel velge å ikke lese meldinger som tikker inn. Jeg orker bare ikke være sosial. Anonymous poster hash: 6fd85...134
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Jeg gjør det av og til. Stort sett med de som er litt slitsomme, eller om jeg bare vil ta det med ro uten forstyrrelser. Åpner som regel alltid meldinga til slutt, og da svarer jeg. Anonymous poster hash: b4a3c...57e
valkyrien Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Er du sikker på at de faktisk er der da? Jeg står gjerne pålogget hele dagen, for datamaskinen står på og er innlogga. Ellers så har de vel ikke tid/lyst til å prate.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Fordi de ikke orker å prate, dvs chatte. Jeg kan være aktiv på fb, men likevel velge å ikke lese meldinger som tikker inn. Jeg orker bare ikke være sosial. Anonymous poster hash: 6fd85...134 Jeg skjønner hva du sier, og jeg har det sånn selv av og til, men likevel må jeg le av dette. Det er jo litt av et paradoks at man er logget på et sosialt medium, og ikke orker å være sosial. Hehehe... Anonymous poster hash: a7566...886
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Fordi de ikke orker å prate, dvs chatte.Jeg kan være aktiv på fb, men likevel velge å ikke lese meldinger som tikker inn. Jeg orker bare ikke være sosial.Anonymous poster hash: 6fd85...134 Jeg skjønner hva du sier, og jeg har det sånn selv av og til, men likevel må jeg le av dette. Det er jo litt av et paradoks at man er logget på et sosialt medium, og ikke orker å være sosial. Hehehe... Anonymous poster hash: a7566...886 Man er jo ikke sosial av å sitte å glo litt på facebook? Og virkelig, blir folk irriterte over slik? Jeg ignorerer ofte beskjeder. For jeg er bare inne og sjekker, og har ikke tid til å sitte og prate. Anonymous poster hash: c873a...2f7
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Fordi de ikke orker å prate, dvs chatte.Jeg kan være aktiv på fb, men likevel velge å ikke lese meldinger som tikker inn. Jeg orker bare ikke være sosial.Anonymous poster hash: 6fd85...134 Jeg skjønner hva du sier, og jeg har det sånn selv av og til, men likevel må jeg le av dette. Det er jo litt av et paradoks at man er logget på et sosialt medium, og ikke orker å være sosial. Hehehe... Anonymous poster hash: a7566...886 Man er jo ikke sosial av å sitte å glo litt på facebook? Og virkelig, blir folk irriterte over slik? Jeg ignorerer ofte beskjeder. For jeg er bare inne og sjekker, og har ikke tid til å sitte og prate. Anonymous poster hash: c873a...2f7 Tror du misforstod meg litt nå... Man kaller facebook, twitter osv. for "sosiale medier"... See? Anonymous poster hash: a7566...886
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 Fordi jeg ikke orker å prate med noen men bare vil sitte og surfe litt. Når man åpner meldingen så står det også at den er lest og da synes jeg det er frekt å ikke svare. Når jeg har lest en melding svarer jeg med en gang, men kan altså vente til det passer bedre med å åpne den 😊 Anonymous poster hash: ac9ea...a91
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 Hva om meldingen har havnet i annet mappen? Anonymous poster hash: c8c56...65b
Fero Skrevet 23. januar 2015 #10 Skrevet 23. januar 2015 Noen ganger bare orker jeg ikke å skravle, og hvis jeg først skal skrive litt med ei venninne, så vil jeg ha tid og ork til å vie vedkommende litt oppmerksomhet. Er generelt ikke glad i å chatte med folk, hverken via Facebook eller tekstmelding. Det er hyggelig å slå av en skikkelig prat med venner man ikke snakker med så ofte, men det er jo enkelte som på død og liv skal chatte bare for å ha noe å gjøre, og det er en fritidssyssel de gjerne kan bedrive sammen med noen andre enn meg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 Noen ganger orker man ikke å lese, eller skrive. Så hvis beg åpner og leser en mail, føler jeg at jeg må svare innen rimelig tid. Noen perioder klarer jeg ikke det. Derfor... Anonymous poster hash: 2f859...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå