Gå til innhold

Hva i alle dager feiler meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par allergier fra før, nøtter og jordbær.  Men den siste uken har jeg fått allergisymptomer nesten uansett hva jeg spiser??

Reaksjonene kommer ca et kvarter etter at jeg har spist. Jeg får hissig utslett, blodtrykksfall og varmefølelse  hele kroppen. Det er så ubehagelig at jeg unngår å spise så sant jeg kan.

Jeg har et helt normalt forhold til mat og ingen psykiske problemer.

Det jeg tåler er banan, sqash, eple, gulrot og rent kjøtt.

Korn, uansett hvilken type, er bare å glemme.

Kan intoleranser være så omfattende og kraftige? Nekter å tro at alt dette er allergier.

Kan det ha noe å si at jeg har gått med en betennelsestilstand i kroppen i flere år?

Anonymous poster hash: 13866...5a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye stress for tiden ??

Anonymous poster hash: 4cc78...b9b

Skrevet

Nei tvert imot. Har endelig fått en mer rolig jobb etter flere år i en svært stressende jobb. Men det er kun et vikariat jeg har nå, som snart går ut og etter det blir jeg arbeidsledig. Er aleneforsørger, så bekymrer meg jo for økonomien.

Skrevet

Jeg er ikke like ille som deg, men kjenner meg veldig igjen :/

Jeg har gradvis de siste årene fått mer og mer matintoleranser. Siste året har jeg funnet ut at jeg har et helt annet problem. Virker som om kroppen har brukt så mye krefter på å jobbe med det andre at den nå begynner å bli overfølsom for mye.

Siden du får så sterke symptomer så kan det være lurt å ta en legesjekk. Og nr to har også et poeng.

Stress trigger betennelse i kroppen, så når du har hatt en slik tilstand i årevis så kan den forverres, eller immunsystemet ditt få seg en knekk når det går over tid.

Anonymous poster hash: c29fe...f4b
Skrevet

Jeg er ikke like ille som deg, men kjenner meg veldig igjen :/

Jeg har gradvis de siste årene fått mer og mer matintoleranser. Siste året har jeg funnet ut at jeg har et helt annet problem. Virker som om kroppen har brukt så mye krefter på å jobbe med det andre at den nå begynner å bli overfølsom for mye.

Siden du får så sterke symptomer så kan det være lurt å ta en legesjekk. Og nr to har også et poeng.

Stress trigger betennelse i kroppen, så når du har hatt en slik tilstand i årevis så kan den forverres, eller immunsystemet ditt få seg en knekk når det går over tid.

Anonymous poster hash: c29fe...f4b

Så leit at du også har slike plager!

Jeg gikk nylig gjennom en full sjekk med utvidede blodprøver fordi jeg var så utmattet etter den forrige jobben min. Alt var bra.

Hmm, ja kanskje immunforsvaret mitt er litt nedkjørt etter mange år med stress + betennelse.

Har du blitt bedre av plagene dine?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...