Gå til innhold

Tror vi må flytte til Østfold ( hus)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint hus da. Og for en kul båt for barna i hagen. Men vet ikke om jeg ville bo der.

Skrevet

Du tuller? Det er ikke fint der oppe engang.

Det var vel prisen hun mente ;)

For den prisen her jeg bor, får man et lite rekkehus, så det er voldsomme forskjeller ja.

Anonymous poster hash: 2b8ca...2bf

Skrevet (endret)

Hehe bor i Sarpvegas, og Kurland er et oppskrytt sted. Betaler 1 mill ekstra for beliggenheten for dette huset. Mange flott hus til 3 3,5, som i tillegg er oppusset :)

Men ser poenget hvis dere bor på et dyrt sted. Husker min første leilighet som vi kjøpte for 100.000, og solgte for 1,3 mill. Helt sprøtt :D

Endret av Gjest
Skrevet

Kom heller til Son! En idyllisk liten "sørlandsby" ved sjøen. Her er det like billig og bare 35 min til Oslo. Solgte leiligheten vår i Oslo for 5,7 mill og fikk stor enebolig på 300 kvm til 4,9 mill.

Anonymous poster hash: 95319...898

Skrevet

Grenland (Skien/Porsgrunn området) er veldig billig... Men er ikke verdens navle selvom der ikke er øde

Anonymous poster hash: 4daa1...df5

Skrevet

Litt andre priser enn her i Oslo, ja. Taksten på vår beskjedne leilighet (98 kvm, 3-roms), i en 4-mannsbolig fra 60-tallet, er en million høyere enn det palasset der.

Anonymous poster hash: b4843...87a

Skrevet

Kjenner de som bor i huset det er linket til. Tror aldri de blir fornøyd jeg.. Litt trist egentlig...

Anonymous poster hash: 00cad...97a

Skrevet

Hehe bor i Sarpvegas, og Kurland er et oppskrytt sted. Betaler 1 mill ekstra for beliggenheten for dette huset. Mange flott hus til 3 3,5, som i tillegg er oppusset :)

Men ser poenget hvis dere bor på et dyrt sted. Husker min første leilighet som vi kjøpte for 100.000, og solgte for 1,3 mill. Helt sprøtt :D

Haha, 3-3,5 for et like fint hus et annet sted enn Kurland? Tror ikke det altså. Har du sett på dette huset?!?!? Det er kanskje priset noen hundretusen for mye, men det er et stort flott hus dette her! Hadde kosta minst 4 mill om det så lå på Bede. Man må se helheten og ikke bare pris og beliggenhet. Nei, det er ikke billig, men sammenlign med andre hus så ser du fort at det er i denne prisklassen dette huset faktisk ligger i...

Anonymous poster hash: 00cad...97a

Skrevet

Kjempekul båt i Hagen! Men huset inni syns jeg var helt forferdelig. Virkelig ikke min stil iallefall.

Anonymous poster hash: 80980...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...