Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg tiden for karneval i barnehagen igjen og hva skal deres barn kle seg ut som i år?

Sliter med å finne på til minsten på snart 3 år her, og er uaktuelt med Spiderman, Batman og den sjangern der.

Ikke bryr han seg om det heller, så det er nevnt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiger eller politi! Eller konge....eller...min elsker å kle seg ut og gjør det ofte. Hva med et dyr? Eller troll? Drage?

Skrevet

Ja slettes ikke dumme forslag dette. I fjor var han en megasøt klovn, og tenkte noe som var litt tøffere - men ikke for tøft. Han er ikke den typen :)

Skrevet

Minste på to skal være drage, for det har vi et kostyme av i riktig størrelse. Eldste på fire får velge mellom det vi har i den størrelsen: kirurg, prinsesse, heks eller sjørøver.

Anonymous poster hash: 1e409...16d
Skrevet

Min gutt skal være fotballspiller ;)

Anonymous poster hash: bfce0...5ce
Skrevet

Min er 1,5 år, og jeg tenker enten elefant eller kanskje nasse nøff :) Eller en bamse, tiger eller løve :) 

Skrevet

Har vært inne på nettet og tittet på giraff kostyme, men herregud for noen priser. 5-900 kroner. Hadde han vært min første, så kanskje. Litt voldsom pris etter min smak. Hmmm kirurg ? Har et stetoskop liggende her, så kanskje det :)

Skrevet

Jeg har bare ei igjen i barnehagen nå, jenter på 5 år, og hun skal selvfølgelig være Elsa. Tror alle jentene på avdelingen skal være Elsa, dette planlegger de og snakker om minst en måned før dagen er her ;)

Da jeg hadde guttene i barnehagen var de politi flere ganger, sånne billige drakter fra Nille. De var også innom klovn, spiderman, sjørøver og fotballspiller. Men det kuleste var da de fikk tilsendt et slikt kostyme fra utlandet

http://www.amazon.co.uk/Rubies-Child-Mario-Fancy-Dress/dp/B002CP9XIQ/ref=pd_cp_k_h_b_cs_0

Anonymous poster hash: e0605...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...