Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Ungen min har hostet og hostet i snart en mnd... Har ørebetennelse, får antibiotika, hosten ga seg i jula, men kom tilbake etter bhgstart. Hostet i to uker, gikk over til slimhote. ga seg litt igjen, og er tilbake igjen. SERIØST, jeg blir deprimert...det kommer jo bare tilbake, ungen vekker seg selv og vekker oss, jeg er utmattet etter å gå under konstant stress natt og dag, ungen er også ikke seg selv. Går som sagt på antibiotika, var hos legen idag og han kunne ikke hjelpe. Vann, melk, honning hjelper ikke. Ikke kjølig soverom. Hjeeeeeeeeeelp Anonymous poster hash: 39729...153
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Da kan det være astma. Noen hoster istedenfor å bli tette. Og da særlig i vinterhalvåret og ekstra mye i forbindelse med infeksjoner (også virusinfeksjoner). Ta barnet med til legen. Igjen. Anonymous poster hash: 84698...b61
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Ok, hva gjør de hos legen for å sjekke om det er astma? Var hos legen på mandag, og idag, er dritt lei av legen. :/ Anonymous poster hash: 39729...153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå