Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Slike dager da alt går på tverke. Ett barn er sykt, et annet i supertrass. En har det ufattelig vondt pga en grusom nyhet angående en god venn. Mannen er borte, jeg er høygravid med omgangssyke. Avsluttet dagen med å ta trassungen under armen og lempe henne strengt i seng. Ble så lei meg etterpå, legestanden pleier å være så koselig. Gikk ned til henne for å si unnskyld, snakke litt, lese og synge, men da hadde hun sovnet. Hvisket at jeg var glad i henne og kysset henne på kinnet. Nå må jeg ta meg av en knust niåring. Føler meg så utilstrekkelig. Kan noen sende litt supermammastøv? Anonymous poster hash: abce5...a65
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Slike dager da alt går på tverke. Ett barn er sykt, et annet i supertrass. En har det ufattelig vondt pga en grusom nyhet angående en god venn. Mannen er borte, jeg er høygravid med omgangssyke. Avsluttet dagen med å ta trassungen under armen og lempe henne strengt i seng. Ble så lei meg etterpå, legestanden pleier å være så koselig. Gikk ned til henne for å si unnskyld, snakke litt, lese og synge, men da hadde hun sovnet. Hvisket at jeg var glad i henne og kysset henne på kinnet. Nå må jeg ta meg av en knust niåring. Føler meg så utilstrekkelig. Kan noen sende litt supermammastøv? Anonymous poster hash: abce5...a65 Leggestunden, ikke legestanden. Anonymous poster hash: abce5...a65
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Uff, noen dager er tunge, men husk at dagen aldri kommer igjen i hvertfall. Ny dag og blanke ark i morgen prøv å få en fin dag. Anonymous poster hash: 8b8a2...2b7
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Ho hadde ikkje sovna om ho hadde det forferdeleg, ho var nok veldig trøtt. Synest du er imponerande flink eg, du har jammen mykje å styre med..! Supermamma er du det! I morgon klemmer du ekstra på jenta di:) Trist å sjå barna ha det tøft. Høyr om niåringen treng å snakke, eller om han berre vil vere i fred. Sett på tv, renn nokre lys og gjer det koseleg. Og ta vare på deg sjølv. Anonymous poster hash: 482e6...891
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Takk, dere. Godt å ha blanke ark (og mannen hjemme) i morgen. Nå er det ro her, bortsett fra syk minstemann som våkner av og til. Tror jeg skal finne sengen selv snart. Regner med niåringen kommer tuslende i løpet av natten, han sovnet nå. Takk for oppmuntrende ord💕 Anonymous poster hash: abce5...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå