Gå til innhold

Uff, det er så vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike dager da alt går på tverke. Ett barn er sykt, et annet i supertrass. En har det ufattelig vondt pga en grusom nyhet angående en god venn. Mannen er borte, jeg er høygravid med omgangssyke. Avsluttet dagen med å ta trassungen under armen og lempe henne strengt i seng. Ble så lei meg etterpå, legestanden pleier å være så koselig. Gikk ned til henne for å si unnskyld, snakke litt, lese og synge, men da hadde hun sovnet. Hvisket at jeg var glad i henne og kysset henne på kinnet. Nå må jeg ta meg av en knust niåring. Føler meg så utilstrekkelig. Kan noen sende litt supermammastøv?

Anonymous poster hash: abce5...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike dager da alt går på tverke. Ett barn er sykt, et annet i supertrass. En har det ufattelig vondt pga en grusom nyhet angående en god venn. Mannen er borte, jeg er høygravid med omgangssyke. Avsluttet dagen med å ta trassungen under armen og lempe henne strengt i seng. Ble så lei meg etterpå, legestanden pleier å være så koselig. Gikk ned til henne for å si unnskyld, snakke litt, lese og synge, men da hadde hun sovnet. Hvisket at jeg var glad i henne og kysset henne på kinnet. Nå må jeg ta meg av en knust niåring. Føler meg så utilstrekkelig. Kan noen sende litt supermammastøv?

Leggestunden, ikke legestanden.

Skrevet

Uff, noen dager er tunge, men husk at dagen aldri kommer igjen i hvertfall. Ny dag og blanke ark i morgen :) prøv å få en fin dag.

Anonymous poster hash: 8b8a2...2b7

Skrevet

Ho hadde ikkje sovna om ho hadde det forferdeleg, ho var nok veldig trøtt. Synest du er imponerande flink eg, du har jammen mykje å styre med..! Supermamma er du det! I morgon klemmer du ekstra på jenta di:) Trist å sjå barna ha det tøft. Høyr om niåringen treng å snakke, eller om han berre vil vere i fred. Sett på tv, renn nokre lys og gjer det koseleg. Og ta vare på deg sjølv.

Anonymous poster hash: 482e6...891

Skrevet

Takk, dere. Godt å ha blanke ark (og mannen hjemme) i morgen. Nå er det ro her, bortsett fra syk minstemann som våkner av og til. Tror jeg skal finne sengen selv snart. Regner med niåringen kommer tuslende i løpet av natten, han sovnet nå. Takk for oppmuntrende ord💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...