Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Er vel ikke feit, men utrent. Har en baby på 9 mnd og et større barn. Jobber fullt, våkenetter +++. Var på senteret idag første gang etter jul. Holdt ut 35 minutter, Eier ikke motivasjon skal tilbake i morgen etter jobb. Anonymous poster hash: 35afd...456
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 35 minutter er jo MYE bedre enn ingenting! Beste motivasjonen er å være fornøyd med sin egen innsats, å tenke at denne uken fikk jeg til 1 treningsøkt er mye mer motiverende enn å tenke at denne uken fikk jeg bare tid til 1 treningsøkt. Om du skjønner forskjellen? Det er uansett tungt i starten, om en mnd eller så vil du nok kjenne at du mestrer mer og dermed få mer lyst å trene😊
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Husk at all fysisk aktivitet er bedre enn ingenting Fokuser heller på hva du får til i stedet for å se det negative. Jeg er opptatt av trening og mange av styrkeøktene mine varer 30-45 minutter med oppvarming, trening og uttøyning, trenger ikke trene så lenge for å få resultater Anonymous poster hash: f197f...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå