GÃ¥ til innhold

Trenger tips; ang sex 😜

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen i hus har en enorm sex-appetitt. Jeg har ikke så stort behov som han.

Men han prøver seg gjerne hver eneste dag. Men - de få gangene (som i kveld) hvor JEG prøver meg, er han sliten, er ikke sikker på om han orker osv. Jeg tror ganske så sikkert at det handler om den gode gamle "jaktingen". Når han må jobbe for å få litt er han helt vill. Men når jeg kommer til han er det ikke såååå spennende.

Så, hvordan skal jeg få lurt han i kveld?? 😊

Anonymous poster hash: 6256b...b2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kan også finne på å oppføre seg sånn. Men han tenner veldig på å bli forført/"lurt", han elsker å få meg til å jobbe for det. Sikkert fordi han føler seg deilig og mandig da, hehe.

Så mitt forslag er å være så sexy som du bare klarer, snakk litt mykt om hva du vil at han skal gjøre med deg, fortell han hvor mye du vil ha han. Så blir det nok fart til sist, skal du se!

Anonymous poster hash: 35ae0...711

Skrevet

Min kan også finne på å oppføre seg sånn. Men han tenner veldig på å bli forført/"lurt", han elsker å få meg til å jobbe for det. Sikkert fordi han føler seg deilig og mandig da, hehe.

Så mitt forslag er å være så sexy som du bare klarer, snakk litt mykt om hva du vil at han skal gjøre med deg, fortell han hvor mye du vil ha han. Så blir det nok fart til sist, skal du se!Anonymous poster hash: 35ae0...711

Haha, godt det ikke bare er min som oppfører seg slik men takk for tipset, det kan funke det

Anonymous poster hash: 6256b...b2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...