Gå til innhold

Guri, "tøff" dame i butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ung jente kommer løpende inn i køa på tema og spør høyt om de selger angrepiller. Mann i kassa vet ikke, så da spurte han over speakeren om de selger angrepiller (hvilket de ikke gjorde) dama så ikke engang brydd ut, men jeg døde litt inni meg på hennes vegne. Jeg hadde aldri turt!

Anonymous poster hash: 1f2d0...210

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema *

Anonymous poster hash: 40107...938

Skrevet

Man er tydeligvis veldig forskjellig på hva man blir flau/brydd over.

Jobbet en gang på ett legesenter hvor en ung jente kom og sa (da det satt mange pasienter i venterommet): "Hei, jeg skulle gjerne hatt en time for en gynekologisk undersøkelse". Hun sa det ganske høyt og tydelig. Noe jeg selv aldri ville gjort. Husker jeg ble ganske "imponert" over at hun ikke var brydd i det hele tatt

Anonymous poster hash: 0a711...3e7
Skrevet

I motsetning til meg som bare viste leg på apoteket og sa jeg bare skulle ha den resepten som nettopp kom inn.. Deretter "roper" han bak kassa "DEN MOT SOPP ELLER???" 😳 ja det sto folk bak meg og jeg ville helst forsvinne .

Anonymous poster hash: 32c11...ee1

Skrevet

Huff, ufint gjort :(

Anonymous poster hash: 40107...938

Skrevet

Hun på apoteket mitt var enda værre. Skulle hente vortemiddel til kjønnsvorter, og dama ropte høyt og tydelig, så alle fikk det med seg, at du smører dette middelet på kjønnsvorten morgen og kveld. Jo takk. Trodde jeg skulle synke gjennom gulvet.

Anonymous poster hash: 6ce44...ba0

Skrevet

Hun på apoteket mitt var enda værre. Skulle hente vortemiddel til kjønnsvorter, og dama ropte høyt og tydelig, så alle fikk det med seg, at du smører dette middelet på kjønnsvorten morgen og kveld. Jo takk. Trodde jeg skulle synke gjennom gulvet.

Herregud-en skulle da tro de hadde opplæring eller noe i sånt de som jobber der? Tingene er veldig naturlig for dem som er borti dette hver dag .. Men er jo mange som kvier seg. De kan jo Evt spørre om du vil vite hvordan det skal brukes -så er det opp til deg. Alt står jo som regel i pakningsvedlegget :-/

Anonymous poster hash: 32c11...ee1

Skrevet

Ett godt eksempel på ei som var uprofesjonell! Tviler på at hun selv ville likt og vært i den situasjonen!

Anonymous poster hash: 0a711...3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...