Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hva har du spist til de ulike måltidene denne fredagen ? Anonymous poster hash: 10c11...9fe
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 2 rugsprø med ost. Et kalestykke (bursdag i hus) kaffe, energi drikk. Lager nå biff. Sunn dag gitt Anonymous poster hash: 5d42f...ea8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 frokost: 2 cappuchino lunsj: saft og en neve smågodt. middag: vegetarpizza kvelds: popcorn bare rot i dag, handla og vært på farten hele dagen. var borte på besøk på eftan. Blir å spise 2 knekkebrød med makrell etterpå for å prøve å kompensere for den dårlige starten på dagen. Anonymous poster hash: f4921...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå