Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Dagens mest idiotiske innlegg. Anonymous poster hash: 43bfe...2bd
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Vet du om de selger cola light på Disney om ice? Anonymous poster hash: 4e55a...b04
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Vet du om de selger cola light på Disney om ice? Anonymous poster hash: 4e55a...b04 Det lurer jeg også på! Og hva med Solo?? Anonymous poster hash: 7ab8d...c57
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 For en kjip mor du er HI Anonymous poster hash: b03c0...6da
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Og er setene i stoff eller plast? Jeg har så sinnsykt mensen.... Anonymous poster hash: 4e55a...b04
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 For en kjip mor du er HI Anonymous poster hash: b03c0...6da Hvorfor er hun en kjip mor? Vet du hvorfor hun gleder seg til det er over? Hvis det for eksempel er en mor som trosser angst for store folkemengder for å ta med sine barn på Disney - da er hun vel heller en veldig god mor? Anonymous poster hash: cecb7...cde
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 For en kjip mor du er HI Anonymous poster hash: b03c0...6da Hvorfor kjip? Hun er jo der. Hadde hun skrevet at hun tok med seg ungen hjem fordi det var kjedelig, hadde hun vært kjip. Har du feks aldri vært på kino med barna og gledet deg til den kjedelige filmen er over? Anonymous poster hash: b3b69...035
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 Jeg tipper det heller er ei som er lei av innlegg her om Disney om ice: -kan jeg ta med jente under to år? -er det plass til barnevogn? -hva koster plastsverdene? -noen som skal? -hvor lang er pausen And on and on...! Anonymous poster hash: 4e55a...b04
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #10 Skrevet 23. januar 2015 Gleder meg til jeg skal spise middag. Anonymous poster hash: 3c2a5...f73
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 Jeg tipper det heller er ei som er lei av innlegg her om Disney om ice: -kan jeg ta med jente under to år? -er det plass til barnevogn? -hva koster plastsverdene? -noen som skal? -hvor lang er pausen And on and on...!Anonymous poster hash: 4e55a...b04 Korrekt:-) Anonymous poster hash: 7ab8d...c57
MammantilNurket Skrevet 23. januar 2015 #12 Skrevet 23. januar 2015 Jeg gleder meg sykt til neste år - da er Nurket stor nok til Disney on Ice. Jeg skal stille i Elsa-kostyme og Herr Sønn som Snømannen Olaf. Kjæresten som Sven i hjemmesydd reinsdyrkostyme. Selger de forresten mussérende i glass i barene eller er det kun helflasker?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #13 Skrevet 23. januar 2015 Jeg gleder meg sykt til neste år - da er Nurket stor nok til Disney on Ice. Jeg skal stille i Elsa-kostyme og Herr Sønn som Snømannen Olaf. Kjæresten som Sven i hjemmesydd reinsdyrkostyme. Selger de forresten mussérende i glass i barene eller er det kun helflasker? Dei har heilflasker med solo til småbarnsmødrene. Anonymous poster hash: 4e55a...b04
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #14 Skrevet 23. januar 2015 Jeg så noen prinsesser på toget idag, skulle nok dit Anonymous poster hash: 6040d...e55
MammantilNurket Skrevet 23. januar 2015 #15 Skrevet 23. januar 2015 Jeg gleder meg sykt til neste år - da er Nurket stor nok til Disney on Ice. Jeg skal stille i Elsa-kostyme og Herr Sønn som Snømannen Olaf. Kjæresten som Sven i hjemmesydd reinsdyrkostyme. Selger de forresten mussérende i glass i barene eller er det kun helflasker? Dei har heilflasker med solo til småbarnsmødrene. Anonymous poster hash: 4e55a...b04 Solo er jo bare ekkelt, da. Jaja, jeg er ikke bekymret. Kan sikkert forhåndsbestille
Jezebel Skrevet 23. januar 2015 #16 Skrevet 23. januar 2015 For en kjip mor du er HI Anonymous poster hash: b03c0...6da Jeg gleder meg også til det er ferdig. Da slipper jeg å unngå at ungen ser reklamen og spør om å få dra. Hun er lidenskapelig opptatt av Frost men det er dessverre ikke aktuelt å bruke 5000 kr på flybilletter i tillegg til noen 1000 til overnatting og inngangsbilletter. På hvilken måte gjør det meg til en kjip mor?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #17 Skrevet 23. januar 2015 Jeg tipper det heller er ei som er lei av innlegg her om Disney om ice: -kan jeg ta med jente under to år? -er det plass til barnevogn? -hva koster plastsverdene? -noen som skal? -hvor lang er pausen And on and on...! Anonymous poster hash: 4e55a...b04 Og jeg kunne ikke vært mer enig. Drittlei de postene. Hvor mange detaljer om et show går det an å spørre om egentlig Djis!! Anonymous poster hash: 7dd16...9b9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #18 Skrevet 23. januar 2015 Jeg tipper det heller er ei som er lei av innlegg her om Disney om ice: -kan jeg ta med jente under to år? -er det plass til barnevogn? -hva koster plastsverdene? -noen som skal? -hvor lang er pausen And on and on...! Anonymous poster hash: 4e55a...b04 Og jeg kunne ikke vært mer enig. Drittlei de postene. Hvor mange detaljer om et show går det an å spørre om egentlig Djis!! Anonymous poster hash: 7dd16...9b9 Du har kanskje ikke vært så lenge på dette forumet? I såfall har du myyyye å glede deg til! Kan jo bare nevne et tema: Selvangivelsen.. De første trådene starter sikkert om en mnd eller noe. Så er det et jevnt mas, sånn daglig, om når skattepengene kommer. Mellom juni og september er det flere tråder daglig. Det gledes! Anonymous poster hash: ce241...4b8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #19 Skrevet 23. januar 2015 Jeg tipper det heller er ei som er lei av innlegg her om Disney om ice:-kan jeg ta med jente under to år?-er det plass til barnevogn?-hva koster plastsverdene?-noen som skal?-hvor lang er pausenAnd on and on...!Anonymous poster hash: 4e55a...b04 Og jeg kunne ikke vært mer enig. Drittlei de postene. Hvor mange detaljer om et show går det an å spørre om egentlig Djis!! Anonymous poster hash: 7dd16...9b9 Lurte ei stund på om Disney on Ice var den nye Fotballfrue... Anonymous poster hash: 7ab8d...c57
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #20 Skrevet 23. januar 2015 Jeg tipper det heller er ei som er lei av innlegg her om Disney om ice: -kan jeg ta med jente under to år? -er det plass til barnevogn? -hva koster plastsverdene? -noen som skal? -hvor lang er pausen And on and on...! Anonymous poster hash: 4e55a...b04 Og jeg kunne ikke vært mer enig. Drittlei de postene. Hvor mange detaljer om et show går det an å spørre om egentlig Djis!! Anonymous poster hash: 7dd16...9b9 Du har kanskje ikke vært så lenge på dette forumet? I såfall har du myyyye å glede deg til! Kan jo bare nevne et tema: Selvangivelsen.. De første trådene starter sikkert om en mnd eller noe. Så er det et jevnt mas, sånn daglig, om når skattepengene kommer. Mellom juni og september er det flere tråder daglig. Det gledes! Anonymous poster hash: ce241...4b8 Dessverre må jeg bare innse at jeg har vært medlem her inne siden midten av 2009... Så jeg vet det alt for godt. Man skulle tro at jeg klarte å la være å irritere meg nå, men neiiiiida... Dette stedet er i alle fall bra for de som ønsker noe å øse ut frustrasjon over. :knegg: Anonymous poster hash: 7dd16...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå