Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hvilken alder har du likt best ved barna? Eller har alle aldre hver sin sjarm? Anonymous poster hash: 51e40...0f4
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Fra 4 år har det bare blitt kjekkere og kjekkere (han er 6 år, vi får se når/om det snur). Mellom 2 og 4 år var utfordrende og spennende, men ikke direkte gøy pga veldig krevende gutt, men jeg lærte masse om meg selv i denne perioden og fant den intellektuelt stimulerende. 1-2 år var en laaaaang ørkenvandring for min del. 0-1 år det var helt ok dog ganske kjedelig i lengden. Jeg er ikke noe flink eller interessert i babyer, men barn synes jeg er kjempegøy. Anonymous poster hash: 77238...f2f
Jippipippi Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Hver alder har sin sjarm😉 (har barn mlm 2 og 9).
Gjest Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Liker de best når babystadiet er over og når de begynner å snakke
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Foreløpig jo eldre, jo bedre. Eldste er nå 10. Anonymous poster hash: 903bb...783
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 Med eldste var det fra tre års alderen da hun begynte å prate, hun pratet ikke før da så det var litt vanskelig å forstå henne selv om hun gjorde seg ganske godt forstått. Hun fikk lillesøster når hun var to år, så da var det litt kjedelig å måtte være litt i annen rekke selv om hun var kjempe snill. Lillesøster var herlig frem til hun var ett halvt år. En rolig sovebaby som bare spiste og sov. Bleieskift forgikk som oftes mens hun sov. Sov natta gjennom uten mat fra dagen hun ble født. Jeg skvatt ds jeg så på klokka når hun våknet, for klokka var ni. Og slik fortsatte det bare. Totalt motsatt fra storesøster så jeg stålsatte meg til en slitsom spebarnstid, men hun tok det igjen med å være aktiv da hun var ett halvt år. Da var hun høyt og lavt hele tiden. Fantes ingen av bryter på henne. 9mnd så løp hun rundt og har aldri stoppet. Men da begge var i slutten av barnehagetiden og i begynnelsen av skoletiden var veldig koselig. De klarte seg litt selv, kranglet ikke så mye og hadde det bare kos. Anonymous poster hash: 6ff52...9a8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 Spedbarnstiden opp til ca 6 mnd, så blir det sakte men sikkert bedre igjen fra 4-5 års alder Anonymous poster hash: fc51d...727
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #10 Skrevet 23. januar 2015 Har bare en 3-åring, og så langt er nåtiden desidert best. Selv om han trasser en del, så er det helt fantastisk i forhold til den meget krevende babytiden. Håper det fortsetter å bli bedre når trassen gir seg litt. Anonymous poster hash: 27b96...066
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 1- 2 år. Har sett på litt video jeg har tatt opp av datteren min på den tiden. Tårene renner og må tørke ørevoks fra munnvikene. Anonymous poster hash: 0bee7...ea0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #12 Skrevet 23. januar 2015 5 åringen. Uten tvil. Harmonisk, selvstendig, fremdeles gullkorn, bleieferdig, ingen hormoner, hjelpsom, uhøytidelig, ingen skole, størst i barnehagen, ingen/lite konflikter med venner og ikke minst positiv til det aller meste! Bare 3 år igjen med minstemann er der.. All alder har sin sjarm ja, men 5 åringen er min lille interne favoritt. Anonymous poster hash: 7d1f1...ff3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #13 Skrevet 23. januar 2015 Har tre barn og eldste er tolv. Tiden fra fire til andre klasse har vært nydelig - store og selvstendige, men samtidig små og kosete 💖 Anonymous poster hash: 8703f...287
petitt Skrevet 24. januar 2015 #14 Skrevet 24. januar 2015 Tror alle aldre har sin sjarm jeg. Har en gutt på 3 år, det er en så utrolig herlig alder, han sitter å leker seg - lever seg helt inn i leken, jeg kan sitte å bare se på ham lenge å fnise på innsiden, han sier i tillegg så mye morsomt. Det er en fantastisk alder. Og så har jeg ei jente på 12, det er også så deilig for hun begynner å bli så selvstendig, ordner seg selv, finner klær selv, pynter seg selv, rydder rommet sitt selv (med litt mas) og hjelper til med lillebror. Og når bare jeg og henne er hjemme så er det liksom ingen unge å ta seg av, for hun driver nå med sitt, så enten sitter vi her å prater om alt mulig eller så er hun ute med venner eller så sitter hun på rommet sitt og chatter med venner mens jeg kan gjøre hva jeg vil, for hun klarer seg. Fantastisk. Mer venner blir man da.Og om noen mnd. får vi en baby til, da har jeg denne hjelpesløse skapningen igjen, dette lille vesenet som egentlig bare sover, spiser og bæsjer og ikke gjør stor av seg annet enn å skape en deilig babylukt i huset og så kommer tiden der den utvikles, med lyder og gommesmil. Nei, alle aldre er fine. Og selvfølgelig krevende, alle aldre har jo sitt. Men de er jo mennesker, de skal teste oss
ツ Skrevet 24. januar 2015 #15 Skrevet 24. januar 2015 Tjaa, spør du meg, så har hver alder sin sjarm ja Har selv 5 unger. Eldste er 22, yngste er 10. Jeg må kanskje innrømme at jeg synes tenåringer er tøft å ha, men samtidig synes jeg nesten det er den beste alder :-D Jaja, 2-års alderen er mye mulig mer morsom da :-))) Men, det er så gøy å se (etter 12-13 års alder), hvordan de er, hvordan personlighet de har fått, hvor ærlige de er, alt de forteller, på godt og vondt! Alle følelser, og alt de tenker på...Ja, jeg tror faktisk jeg må si at tenåringstiden er best
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #16 Skrevet 24. januar 2015 Jeg elsker når de er rundt 2,5 år. Så søte og skravla går i ett! Anonymous poster hash: d13ba...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå