Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har tre herlige unger og vi er vel per definisjon ferdige med babyer, men jeg klarer ikke slippe taket i drømmen om en til. Har mange venninner med 2 og 3 som sier de helt sikkert er ferdige, og deres kommentar ved barselbesøk er "så søt men glad det ikke er meg" osv. Jeg på min side lengter etter en baby, å få oppleve graviditet og fødsel, babytid, småbarnstid osv en gang til. Men mulig jeg bare "er sånn" og alltid vil lengte slik, samme hvor mange jeg fikk.. Økonomisk og praktisk ligger det ikke til rette nå (arbeidsløs) men regner med det ordner seg innen relativt kort tid, og er 35 år så har jo ikke så dårlig tid men ikke så god heller.. Barna mine er 4,8, og 12. Noen andre som ikke slo seg til ro? Hva gjorde dere? Fikk en til, eller levde med lengselen (som kanskje er der uansett?)? Anonymous poster hash: 2a7da...8f6
Kanutten83 Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har funnet ut at jeg kommer alltid til å lengte etter bare en til uansett hvor mange barn jeg hadde fått Det er noe magisk med det å gå gravid, føde og den bittelille babyen, se et nytt menneske utvikle seg og danne sin egen personlighet Og jeg har vært grisedårlig og innlagt pga hyperemesis, svangerskapene har ikke bare vært rosenrøde, men jeg har jo glemt alt det Så... Jeg er nok bare slik, men ett sted må jeg jo stoppe og vi har vært så heldige at vi har fått 3 nydelige og fantastiske barn
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Ja det er kanskje sånn jeg må tenke også, og slå meg til ro.. Men det er ikke lett altså. Spesielt ikke når jeg ser flere rundt meg med flokk på 4 (og 5). Ja ja, uansett blir det ikke aktuelt før om et par år. Kan jo hende lengselen blekner litt innen det. Det er deilig med store barn også, hver tid sin sjarm. Men noe magisk med babyer.. Jeg blir helt satt ut hvis jeg får holde en nyfødt. Får satse på mange barnebarn når tiden kommer HI Anonymous poster hash: 2a7da...8f6
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Jeg tenker at når ting er på stell med jobb og økonomi igjen, så må det være lov å få fjerdemann og dere begge ønsker ett barn til. Det er jo ikke umulig at du vil få denne følelsen av å være ferdig når du har fått et fjerde barn og vet hele tiden at det definitivt blir siste. Anonymous poster hash: 830d4...41d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har 2 Og ønsker meg flere Anonymous poster hash: 763d3...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå