Gå til innhold

Fantorangen en

Anbefalte innlegg

Skrevet

jente?!?!?!?!? Hadde jeg aldri trodd! :P Så en episode der Fantorangen sa at hun var en snødame, så da er hun vel jente da?... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid fått inntrykk av at det var intetkjønn jeg.

Skrevet

Står "han" i fantorangen barnespillet :-)

Skrevet

Fantorangen er tvekjønnet.

Skrevet

Fantorangen gjør og leker vel fullstendig som den har lyst. Er vel jente eller gutt etter humøret. :D

Skrevet

Fantorangen skifter kjønn etter behov, og kler seg jo gjere ut som både prinsesse og sjømann.

Resultatet er at alle småjenter sier fantorangen er jente og alle smågutter sier fantorangen er gutt ;)

Anonymous poster hash: 0c252...555

Skrevet

Trodde alltid at det var intetkjønn. Mren så leste jeg et sted at det stod *han*. Han er jo ridderprinsesse også, så det er ikke lett å bli klok på det

Anonymous poster hash: 6b39f...88c
Skrevet

Har dere ikke skjønt det? Fantorangen er en shemale!

Skrevet

Fantorangen er hankjønn - han har faktisk penis midt i fjeset, så det er åpenbart.

Skrevet

:P Står jo ikke "hun" noe sted... Jaja, mulig h*n er tvekjønnet, eller slik Mamma´n til Will& Ailo sier, h*n er sikkert shemale :P

Skrevet

Han/hun har jo verken kjønnsorgan eller noe annet som kan fortelle kjønn (skjeggvekst/adamseple etc), så tror vi kan slå fast at han/hun er det som seeren vil at han/hun skal være.

Fantorangen er uansett HERLIG! :)

Anonymous poster hash: 31436...fed

Skrevet

Jeg hørte et intervju på radioen, med hun som "er" fantorangen, og hun sier at fantorangen ikke er verken jente eller gutt.

Anonymous poster hash: a3624...443

Skrevet

Jeg hørte et intervju på radioen, med hun som "er" fantorangen, og hun sier at fantorangen ikke er verken jente eller gutt.

Anonymous poster hash: a3624...443

Når jeg hører navnet tenker jeg automatisk gutt, men blir usikker når h*n ofte er prinsesse. :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...