Salvador Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 jente?!?!?!?!? Hadde jeg aldri trodd! Så en episode der Fantorangen sa at hun var en snødame, så da er hun vel jente da?...
Berta The Housekeeper Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Har alltid fått inntrykk av at det var intetkjønn jeg.
Giss Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Fantorangen gjør og leker vel fullstendig som den har lyst. Er vel jente eller gutt etter humøret.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Fantorangen skifter kjønn etter behov, og kler seg jo gjere ut som både prinsesse og sjømann. Resultatet er at alle småjenter sier fantorangen er jente og alle smågutter sier fantorangen er gutt Anonymous poster hash: 0c252...555
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Trodde alltid at det var intetkjønn. Mren så leste jeg et sted at det stod *han*. Han er jo ridderprinsesse også, så det er ikke lett å bli klok på det Anonymous poster hash: 6b39f...88c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 http://tv.nrk.no/serie/fantorangen/MSUS21590212/sesong-1/episode-31 Anonymous poster hash: 6b39f...88c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 https://www.tanumlydbok.no/_barn-og-ungdom/3---5-år/du-må-ikke-gråte-fantorangen!-berit-nermoen-9788281782822 Anonymous poster hash: 6b39f...88c
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. januar 2015 #10 Skrevet 23. januar 2015 Har dere ikke skjønt det? Fantorangen er en shemale!
MammantilNurket Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 Fantorangen er hankjønn - han har faktisk penis midt i fjeset, så det er åpenbart.
Salvador Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 23. januar 2015 Står jo ikke "hun" noe sted... Jaja, mulig h*n er tvekjønnet, eller slik Mamma´n til Will& Ailo sier, h*n er sikkert shemale
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #13 Skrevet 23. januar 2015 Han/hun har jo verken kjønnsorgan eller noe annet som kan fortelle kjønn (skjeggvekst/adamseple etc), så tror vi kan slå fast at han/hun er det som seeren vil at han/hun skal være. Fantorangen er uansett HERLIG! Anonymous poster hash: 31436...fed
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #14 Skrevet 23. januar 2015 Jeg hørte et intervju på radioen, med hun som "er" fantorangen, og hun sier at fantorangen ikke er verken jente eller gutt. Anonymous poster hash: a3624...443
Salvador Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #15 Skrevet 23. januar 2015 Jeg hørte et intervju på radioen, med hun som "er" fantorangen, og hun sier at fantorangen ikke er verken jente eller gutt. Anonymous poster hash: a3624...443 Når jeg hører navnet tenker jeg automatisk gutt, men blir usikker når h*n ofte er prinsesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå