Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Og tror dere han kommer til å få sjans til å sette noen i fare? Anonymous poster hash: 4a585...1f9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Nei. Jeg tror han får juling hvis han prøver seg på noe. Anonymous poster hash: 89976...1d7
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Nei. Jeg tror han er merket for luvet. Hadde en del overskrifter i avisa og når han flyttes en plass der ingen gir faen i hans prekener,da glemmer vi han fort. Anonymous poster hash: 73412...f3a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Redd og redd fru blom. Jeg syns det er skummelt at han har så stor "makt" og "frihet" i norge da. Selv om vi ikke får kastet fyren ut fra landet, så mener jeg at en terrorist skal bli fratatt mye av det han står og tror på. Han skulle fått forbud mot å praktisere religionen sin vis han skal være her. Frata bønnerom og mulighet til å omgås unge lettppvirkelige muslimer... Han er jo ingen vanlig muslim, men en ekstremist. En terrorist! Han rekruterer jo unge muslimer til å bli ekstremister. Noen må skjerme han! Anonymous poster hash: 02872...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå