Gå til innhold

Det første spraket


Leirha

Anbefalte innlegg

I natt, på jobb kjente jeg det første lille livstegn fra den lille i magen.
13+2 uker.

Det er ikke til å ta feil av, selv om dem første tiden kan det være vanskelig å skille mellom tarmbegelser (som det er mange av de første ukene og månedene) og den lilles yrsmå, lette bevelgelser.
 

Med andre og tredjemann kjente jeg det i uke 12,med første i uke 14.
Har gjerne kjent det tidligere nå også, men har ikke klart  skille helt hva det er jeg kjenner, har hatt så mye tarmbevegleser som jeg har vært sikker på har vært en liten som gir tegn om han er der, men så er det gjerne for høyt oppe, eller for langt bak.. Så alle slike bevegelser innvendig har jeg bare avfeid, til i natt, da kjente jeg det 3 ganger i løpet av natten.
Ikke store livstegnet, da det var veldig svakt, men alikevel, den mest fantastiske følelsen gjennom svangerskapet. Ja jeg syns det er finerer med de første spark enn ultralyd, både tidlig og den ordinære. Spark er på en måte så reelt, men ultralyd er bare en skygge av noe som vokser inni deg.
Det er ihvertfall det jeg føler.

Så inatt på jobb var første gang jeg virkelig følte meg gravid, på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ssjuni15

Så heldig du er, gratulerer!! Gleder meg veldig til jeg kan kjenne noe, føler kanskje det kan virke litt betryggende:) er bare 12+3, så får vel smøre meg med tålmodighet en stund til. Er førstemann også...😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...