Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Laget en tomatbasert suppe med grønnsaker, linser og kyllingfilet på onsdag. Kyllingen hadde vært frosset. Den har stått i boks med lokk i kjøleskapet. Kan jeg spise den nå? Anonymous poster hash: 8de0c...561
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Med mindre det er snakk om onsdag i forrige uke så er det ikke noe problem. Anonymous poster hash: 7ca48...ecc
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Hehe - nei nå på onsdag. Jeg er utrolig dårlig på å spise rester! Må skjerpe meg på det. Aner ikke hvor lenge ting holder seg. Da blir det suppe nå. 😊 Anonymous poster hash: 8de0c...561
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Hehe - nei nå på onsdag. Jeg er utrolig dårlig på å spise rester! Må skjerpe meg på det. Aner ikke hvor lenge ting holder seg. Da blir det suppe nå. Anonymous poster hash: 8de0c...561 Den viktigste regelen når det gjelder rester er: Lukt og smak. Lukter det bra, så varm det opp og smak. Smaker det bra, så er det ok! Kos deg med suppe, den hørtes god ut Anonymous poster hash: 202a7...c41
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Hehe - nei nå på onsdag. Jeg er utrolig dårlig på å spise rester! Må skjerpe meg på det. Aner ikke hvor lenge ting holder seg. Da blir det suppe nå. Anonymous poster hash: 8de0c...561 Den viktigste regelen når det gjelder rester er: Lukt og smak. Lukter det bra, så varm det opp og smak. Smaker det bra, så er det ok! Kos deg med suppe, den hørtes god ut Anonymous poster hash: 202a7...c41 Lurt! Den lukter godt 👌 Det er Trine sin - var knallgod 😊 http://trinesmatblogg.no/2014/10/14/linsesuppe-med-kylling-gulrot-og-chili/ Anonymous poster hash: 8de0c...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå