Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 4-åringen har sovet i snart tre timer nå, fjerde dagen med sykdom. Døgnet vil jo bli snudd helt på hodet, men så har jeg ikke hjerte til å vekke henne heller :/ Anonymous poster hash: 46713...2db
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Når jeg er syk, så sover og sover jeg, og om jeg ikke får nok søvn blir jeg verre. Så mitt tips er å aldri vekke noen som er syke, selv om man selvsagt må sjekke om de sover litt for tungt litt for lenge. Søvn er den beste medisin. Er hun syk nok sovner hun like godt i kveld, og om hun ikke gjør det er hun nok på bedringens vei. En våkenatt klarer dere med et så stort barn. God bedring til lille. Anonymous poster hash: 14a18...f84
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Selvfølgelig skal du la henne sove så lenge hun trenger det!!!! Når man er syk er søvn noe av det viktigste! Mangel på søvn senker immunforsvaret.. Hvem tenker på rutiner når barnet er sykt? Det henter dere raskt inn igjen!! Anonymous poster hash: 834be...5f4
MammantilNurket Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har ligget under dynen siden mandag kveld. Har sovet, sovet og sovet. Eneste som hjelper. God bedring til Lille
Giss Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Var hun frisk hadde hun ikke sovet på den måten. Tror ikke hun får vendt døgnet noe særlig. Hun er nødt til å sove for at kroppen kan bli frisk igjen. Det kan skje at hun bare våkner, spiser litt og sløver litt og så sover hele natten likevel. Det har begge mine gjort enkelte ganger. Følg hjertet ditt og god bedring.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Søvn er noe av det viktigste når man er syk, så ja, la barnet sove så lenge som mulig Kroppen bruker søvnen til å hele seg selv fra sykdommen, for da brukes det minst krefter på andre ting. At døgnet snus på hodet er noe man bør ta med en klype salt. Det snus fort tilbake igjen også Anonymous poster hash: eb8ab...197
februarprins2013 Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 når han er så stor og ikke har veldig høy feber, synes jeg det er helt greit , men med barn under 2 år,så vekker jeg de, vekker fortsatt sønnen min når han har høy feber,men han får også lett feberkramper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå