Gå til innhold

Blir sprø av en saksbehandler på nav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mannen som er på aap for tiden. Hun lover han kurser og omskolering, men han er nå gått inn i det 3. året på aap uten at en dritt har skjedd. Er det virkelig så håpløst?

Hun er også veldig vanskelig å få tak i, siden de skal svare innen en bestemt tid har mannen klagt henne inn når hun aldri ringer opp. Hun avlyser også møtene i siste liten. Igår avlyst hun 20 minutter før når mannen var akkurat satt seg i bilen for å dra. Det tar 20 minutter å kjøre dit. Idag var han utenfor NAV 08.58 for møtet kl 09. Da fikk han sms om at det var avlyst og dørene var ikke åpent på kontoret så det var umulig å få kontakt med noen.

Hva kan vi gjøre? Blir sprø!!

Anonymous poster hash: e35c5...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om ny saksbehandler! Klag det høyre opp i systemet! Er så mange inkompetente idioter som jobber der! Men også de som er gode! Det er håpløst at det skal være så tilfeldig avhengig av hvem du havner hos. Hadde en gjøk første året selv som jeg purret på konstant, siste time hadde han ikke lagt inn noe på oppfølgingsplanen min! Helt krise! Mistet rett på bhg tillegg, måtte ordne ny saksbehandler, nye møter og så søke på nytt!

Anonymous poster hash: 866d7...041

Skrevet

Dere er beklageligvis ikke de eneste som har opplevd den slags.

Systemet kan sikkert være bra når det funker men når det er enkelte saksbehandlere som ikke jobber seriøst så gir det brukerne stygge problemer.

Når dere allerede har en klagesak på henne vet jeg ikke om det er så mye mer å gjøre.

Det går vel kanskje an å søke om å få en annen saksbehandler?

Skrevet

Klag høyere opp i systemet! Og krev ny saksbehandler!

Samme erfaringene her :/

Anonymous poster hash: 66212...a3f
Skrevet

Min samboer sendte inn klage på saksbehandler til høyere hold. Han vant frem med klagen og de la seg helt flate. Usikker om hun er blitt tatt ut av tjeneste, men det skulle i alle fall få konsekvenser. Oppførsel, oppfølging og grove feil var hårreisende. Han fikk ny saksbehandler og nytt liv. Hun klarte på en dag det som hun andre ikke hadde fått til på 1 år.

Anonymous poster hash: bd68d...faf
Skrevet

Har også klagd på ubrukelig saksbehandler og fikk ny. Ble en helt ny verden, hun jeg har nå er superflink og følger opp/holder avtaler. Hun jeg hadde før jobber ikke der lengre nå.

Anonymous poster hash: 5b25d...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...