Gå til innhold

Ville dere brukt disse pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julegaven fra samboern min var penger til å handle nye klær. Skal derfor få bruke 3000kr på meg selv.

Men ettersom vi har fellesøkonomi må jeg se litt an selv om jeg føler at vi har råd.

Vi har pr idag kr 13500 som skal holde i 3 uker ( til 13 februar)

Alle regninger er betalt, men de 13500 skal dekke mat, eventuelt bensin(ca 500kr)

Og eventuelle aktiviteter osv.

Vi har en 2-åring.

Ville dere brukt 3000 kr av dette eller ville dere ikke følt at dere hadde råd denne mnd?

Anonymous poster hash: f7c2c...1b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde hatt råd om vi hadde 13500 og alt unntatt mat og eventualiteter som bensin og aktiviteter. Så mye verken kjører vi rundt eller bruker på aktiviteter (med en toåring, som vi også har). Vi hadde hatt råd i massevis, faktisk... 

Det er tross alt julegaven din. Hvis du ønsker å handle denne måneden, så gjør det. 

Anonymous poster hash: 579bd...4ef
Skrevet

Vi hadde hatt råd om vi hadde 13500 og alt unntatt mat og eventualiteter som bensin og aktiviteter. Så mye verken kjører vi rundt eller bruker på aktiviteter (med en toåring, som vi også har). Vi hadde hatt råd i massevis, faktisk... 

Det er tross alt julegaven din. Hvis du ønsker å handle denne måneden, så gjør det. 

og alt unntatt mat og eventualiteter som bensin og aktiviteter var betalt....

Skrevet

Dere klarer dere fint med 13500kr til 13 feb...dere er 3 stykker...sett av 6000kr til mat... 2000kr pr uke altså.og dere har da enda mye til bensin/disel og aktiviteter...men det kommer jo ann på hva dere gjør og hvor mye det koster.er du usikker så trenger du ikke å bruke 3000kr på engang.

Anonymous poster hash: 251e0...307

Skrevet

Jo det går nok fint. Vil bare ikke hemme resten av måneden fordi jeg skal bruke penger på meg selv!

Men sånn realistisk sett er det vel mer enn nok penger til overs.. Kanskje :):)

Anonymous poster hash: f7c2c...1b3

Gjest flykræsj
Skrevet

De pengene hadde jeg utvilsomt svidd av på shopping! Så lenge situasjonen er slik du beskriver, kan du bruke julegaven din med god samvittighet. 😃 hadde dere hatt inkassogjeld, tomt kjøleskap og 40 kr på brukskonto, ville selvsagt ting vært annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...