Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Har en sønn på 2mnd som jeg full ammer....la på meg 9kg i svangerskapet og kun gått ned 1,6 kg.Er med i vektklubben og spiser rikelig med godt med mat...skal spise 1330 kcl pr dag...er ute og triller 3ganger i uken i ca 1 time.Men enda går jeg ikke ned i vekt...og vekten har liksom stagnert på 84,4kg og det er mye synes jeg.Får jo ikke på meg buksene min som jeg brukte før jeg ble gravid...hjelp....Vet det kan ta litt tid og gå ned...men er litt bekymret.Min søster fikk barn ca 14 dager etter meg og hun spiser akkurat det hun har lyst på og hun har rast ned i vekt....Noen som har noen tips og råd til meg. Anonymous poster hash: 6dc65...fdd
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Dette med å telle kalorier er bare tull. Dessuten er det noe de færreste klarer å leve med i lengden. Man blir verken mett eller lykkelig av det. For mange har løsningen vært å legge om til et paleokosthold. Da spiser man seg mett og god og teller aldri kalorier. Hvis du ikke går ned i vekt, er det noe som ikke er riktig med maten du spiser. Les mer om paleo her hvis du vil prøve: http://www.paleoliv.no/om_paleo/ I tillegg til at mange har blitt slankere, har også mange fått langt bedre helse av å "konvertere" til paleo, inkludert meg selv Anonymous poster hash: 6d095...f0b
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Jeg la på meg 23 kg og etter 2 måneder hadde jeg fortsatt 10 igjen. Jeg ble veldig frustrert, jeg gikk jo mange timer ute hver dag og spiste sunt. Tror kroppen min holdt på en del vann, for plutselig da gutten var 4 måneder forsvant det meste og jeg satt igjen med bare 2 kg "for mye". Anonymous poster hash: ae2da...785
Ladybird2014 Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Kjære deg! 1300kcal når du fullammar?!! Nei, nei, nei! Du har nok ei basalforbrenning på rundt 1900kcal, og fullamming forbrenn om lag 400kcal. Altså forbrenn kroppen din rundt 2300kcal utan at du gjer noko som helst. Om du då et 1800kcal per dag går du 500kcal i underskudd per dag, og endå meir dei dagane du mosjonerer. Mitt råd er å ete meir. Ligg på 1800kcal, og sjå om ikkje det set fart på ting. Det hjalp meg. Eg hadde samme utgangspunkt som deg, og gjekk ned på relativt kort tid. Endret 23. januar 2015 av Ladybird2014
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Okey,skal prøv det.Tusen takk til deg kjære Laydbird2014 Anonymous poster hash: 6dc65...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå