Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 For de som har fått diagnosen? Anonymous poster hash: 573dc...c09
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Jeg ble innlagt for sexavhengighet da jeg var yngre. Jeg hadde sex med nye gutter/menn hver dag. Av og til flere ganger om dagen. Hadde sex på skolen. Onanerte 5-10 ganger om dagen. Jeg fikk gutter til å presse penisen sin mot meg (med klær, f.eks på skolen så hadde vi sex etterpå) Jeg hadde store problemer pga faren min da. Vet ikke hvordan det er for andre. 😊 Anonymous poster hash: 6073b...103
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Hvis det går utover seg selv, jobb og familie... Sexavhengighet har vel egentlig ingen ting med økt behov for sex å gjøre. Det bunner vel stort sett i noe helt annet. Dårlig barndom, traumer, psykisk sykdom o.l. Det blir litt som diverse spiseforstyrrelser. Jeg ble selv "sexavhengig" etter at jeg ble brutalt voldtatt. Etter voldtekten gikk på jeg på byen og lå med alt og alle. I perioder opp til flere fremmede menn pr dag. Jeg hadde som mål hver dag å ha sex. Hadde flere "faste". Jeg var med på/testet alt. Før voldtekten hadde jeg bare lagt med 2 menn og de hadde jeg vært sammen med i åresvis, så dette var ikke typisk meg. Jeg fikk hjelp av psykiater og kom meg ut av det. Er ikke sånn nå lenger I etterkant tror jeg at det handlet om å ta kontrollen tilbake og å "vaske" meg. Jo flere jeg lå med, jo mindre var det igjen av han. Anonymous poster hash: 7a742...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå