Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Er det realistisk og begynne på jobb igjen 12 dager etter opprasjonen? Jeg har ikke fysisk tungt arbeid, men står mye. Når var du tilbake i arbeid? Anonymous poster hash: af6d0...576
Kanutten83 Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har under muskelen, opererte en torsdag og var tilbake på jobb tirsdagen etter Har en blanding av kontorjobb og litt holde orden på møtelokaler o.l. Gikk helt fint, tok det bare litt rolig Slappet av da jeg kom hjem, mannen tok det tyngste med barna
*piami* Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Godt å høre kanutten:) Klinikken mente det skulle gå bra etter ei uke.. Men gla jeg tok noen ekstra dager. Er 8 dager etter opprasjonen nå, og er kjempenervøs for å ødelegge noe ved og begynne å jobbe igjen. Tenker mest på hard kappsel. Men satser på at det går bra.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Jeg var på jobb igjen etter 5 dager. Det gikk helt supert, men jeg har bare kontorjobb da. Lykke til Anonymous poster hash: 25435...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå