Gå til innhold

Galt å dra på kino med feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt har vært borte fra skolen hele uken pga feber men er nå i mye bedre form, og har kun prefeber. Meg selv er det litt værre med, men føler meg fortsatt grei nok til å kunne dra å se film. Vi holder på å løpe på veggen her hjemme begge to og stemningen er deretter, så kunne vært greit å komme seg litt ut å finne på noe hyggelig sammen. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 99379...cfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei selvfølgelig.

Dra ut å ak da smittes ingen og dete får frisk luft.

Skrevet

Sikker tingen andre som ser film nå så :)

Anonymous poster hash: 5d0cf...14b

Skrevet

Galt!

Ta dere en luftetur, gå en tur f.eks og se en film i sofaen hjemme etterpå.

Anonymous poster hash: e35e7...4d7

Gjest Julia1984
Skrevet

Hvis dere flyr på veggen hjemme er det vel ikke noe bedre å sitte i en kinosal. Gå dere en tur, få frisk luft.

Skrevet

Hvis dere flyr på veggen hjemme er det vel ikke noe bedre å sitte i en kinosal. Gå dere en tur, få frisk luft.

Hva vet vel du om hva de liker å gjøre?..

Anonymous poster hash: 5d0cf...14b

Skrevet

Sikkert kjempehyggeli å gå en tur med feber, når jeg hutrer og fryser. Man skal vel heller ikke være ute, ikke mer enn inn og ut av bil når man er syk? Derfor jeg tenkte kino, da dette er noe vi begge liker godt og ikke har gjort på en stund. Vet dere, jeg har bestemt meg for at vi drar. Vi må jo på butikken idag uansett, da jeg ikke har noen til å hjelpe meg. Der er det sikkert mange flere å smitte.

Skrevet

Selvfølgelig kan man være ut selv om man har feber, det er en gammel myte at man ikke kan det. Man skal ikke anstrenge seg når man har feber, derfor er det ikke anbefalt at barn er ute og leker fordi de ofte ikke kjenner sine begrensninger og overanstrenger seg....

Synes det er en vesentlig forskjell på å gå forbi en syk person på butikken og å sitte ved siden av en syk person i 2 timer på kino altså.

Anonymous poster hash: e35e7...4d7
Skrevet

Super aktivitet for å smitte andre. Go for it!

Anonymous poster hash: a5da9...4fb

Skrevet

Sikkert kjempehyggeli å gå en tur med feber, når jeg hutrer og fryser. Man skal vel heller ikke være ute, ikke mer enn inn og ut av bil når man er syk? Derfor jeg tenkte kino, da dette er noe vi begge liker godt og ikke har gjort på en stund. Vet dere, jeg har bestemt meg for at vi drar. Vi må jo på butikken idag uansett, da jeg ikke har noen til å hjelpe meg. Der er det sikkert mange flere å smitte.

Kjempefint for deg, men dritt for den stakkaren som må sitte ved siden av deg.........

Jeg skjønner ikke at så mange er så ubetenksomme og egoistiske.

Anonymous poster hash: 82aaa...a62

Skrevet

Egoist.

Anonymous poster hash: 8a5cb...51a

Skrevet

Egoist.

Anonymous poster hash: 8a5cb...51a

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...