Idakatter Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Er det noen som har litt fakta om Egypt?? Hadde blitt veldig glad!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 google.com Anonymous poster hash: 2ef59...2b0
sug lut Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Gjør leksene dine selv, du trenger kunnskap for en gang å bli en brukelig voksen.
Gjest flykræsj Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Kleopatra var fra Egypt. Nå er hun død. Sånn, da har jeg bidratt
BareMas Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 De har pyramider. Håper det var til hjelp!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 - Egypt er det nest største landet i mellom-amerika - De fleste er katolikker, men det er noen hinduer der også - Språket er Pashto - De tror at delfiner er hellige - I Egypt kan man se kjente monumenter som eifeltårnet og den røde plass - Den mest kjente historiske personen er Mao. Han var en kommunistleder. Noe mer? Anonymous poster hash: 2ef59...2b0
sug lut Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Kleopatra var fra Egypt. Nå er hun død. Sånn, da har jeg bidratt Overdose, tror jeg? I fjor en gang? I Norge er pyramider forbudt. Da kommer Økokrim og tar deg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 De har en elv som heter Nilen. Kjenner du hvor klok du blir nå? Anonymous poster hash: 1b6b2...d45
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 Kleopatra var fra Egypt. Nå er hun død. Sånn, da har jeg bidratt Overdose, tror jeg? I fjor en gang? I Norge er pyramider forbudt. Da kommer Økokrim og tar deg. I know..... bygde en i fjord i hagen. Hadde tenkt å gravlegge bestemor der. Ble et helvetes styr med kommunen i forhold til plantegninger og areal. DnB samarbeidet også heller dårlig. Boliglån dekker visst ikke pyramider... Anonymous poster hash: 2ef59...2b0
sug lut Skrevet 23. januar 2015 #10 Skrevet 23. januar 2015 Kleopatra var fra Egypt. Nå er hun død. Sånn, da har jeg bidratt Overdose, tror jeg? I fjor en gang? I Norge er pyramider forbudt. Da kommer Økokrim og tar deg. I know..... bygde en i fjord i hagen. Hadde tenkt å gravlegge bestemor der. Ble et helvetes styr med kommunen i forhold til plantegninger og areal. DnB samarbeidet også heller dårlig. Boliglån dekker visst ikke pyramider... Anonymous poster hash: 2ef59...2b0 Har du prøvd Sfinx bank?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 Det er ikke vanlig med offentlig kjærtegn. Veldig få som holder hender og kyssing og klemming gjør man ikke offentlig. Anonymous poster hash: 246a6...b70
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #12 Skrevet 23. januar 2015 Der er varmt og jævlig med fluer! Anonymous poster hash: b13be...3f5
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #13 Skrevet 23. januar 2015 Kleopatra var fra Egypt. Nå er hun død. Sånn, da har jeg bidratt Overdose, tror jeg? I fjor en gang? I Norge er pyramider forbudt. Da kommer Økokrim og tar deg. I know..... bygde en i fjord i hagen. Hadde tenkt å gravlegge bestemor der. Ble et helvetes styr med kommunen i forhold til plantegninger og areal. DnB samarbeidet også heller dårlig. Boliglån dekker visst ikke pyramider... Anonymous poster hash: 2ef59...2b0 Har du prøvd Sfinx bank? Ah... takk for tipset! Kanskje bestemor får hvile i fred i sin egen pyramide allikevel da! Tar en tur å sjekker til uka. Har møte med en torpedo i helga i forhold til avlivningspris på bestefar og et par andre hun likte godt. Hun må jo ha de med seg på reisen etter tradisjon. Kanskje greit å høre med banken før jeg ansetter torpedoen da.... Anonymous poster hash: 2ef59...2b0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #14 Skrevet 23. januar 2015 Hehe, her kan det sitte en gjeng anonyme og lyve deg huden full, finne på "fakta" for harde livet og drive vranglære. Hvordan kan du stole på det folk skriver her, hva skal du bruke opplysningene til? https://snl.no/Egypt Anonymous poster hash: 37c5b...c74
Idakatter Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #15 Skrevet 25. januar 2015 Hehe, her kan det sitte en gjeng anonyme og lyve deg huden full, finne på "fakta" for harde livet og drive vranglære. Hvordan kan du stole på det folk skriver her, hva skal du bruke opplysningene til? https://snl.no/Egypt Anonymous poster hash: 37c5b...c74 hei jeg vil bare se hva andre kan og sånt om landene
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #16 Skrevet 25. januar 2015 Å, en lek altså? Egypt forbinder jeg med Nilen, beduiner, muslimsk religion, pyramider. De prater en spesielt form av arabisk, selv om jeg ikke kan et ord arabisk kan jeg høre at den som prater er fra Egypt. Den er liksom skarpere, høres mer bestemt ut. Ellers har de jordbruk, jeg kjøper ofte dadler derifra. Og så har de ulike muslimske styrer de siste årene, nå er det noe som heter "Det muslimske brorskap" som styrer. Nei det var ikke store kunnskapene her, men mer enn jeg vet om f.eks Paraguay. Hadde vært gøy å se hvor mye en vanlig egyptisk mor vet om Norge Anonymous poster hash: f12b2...58a
MammantilNurket Skrevet 25. januar 2015 #17 Skrevet 25. januar 2015 Kleopatra var fra Egypt. Nå er hun død. Sånn, da har jeg bidratt Overdose, tror jeg? I fjor en gang? I Norge er pyramider forbudt. Da kommer Økokrim og tar deg. I know..... bygde en i fjord i hagen. Hadde tenkt å gravlegge bestemor der. Ble et helvetes styr med kommunen i forhold til plantegninger og areal. DnB samarbeidet også heller dårlig. Boliglån dekker visst ikke pyramider... Anonymous poster hash: 2ef59...2b0 Har du prøvd Sfinx bank? Eh ... alle vet at sfinx er en sjokolade. Har ingenting med bank å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #18 Skrevet 25. januar 2015 Kleopatra var fra Egypt. Nå er hun død. Sånn, da har jeg bidratt Overdose, tror jeg? I fjor en gang? I Norge er pyramider forbudt. Da kommer Økokrim og tar deg. I know..... bygde en i fjord i hagen. Hadde tenkt å gravlegge bestemor der. Ble et helvetes styr med kommunen i forhold til plantegninger og areal. DnB samarbeidet også heller dårlig. Boliglån dekker visst ikke pyramider...Anonymous poster hash: 2ef59...2b0 Har du prøvd Sfinx bank? Eh ... alle vet at sfinx er en sjokolade. Har ingenting med bank å gjøre. Eh... de fleste vet vel også at Sfinx opprinnelig har svært lite med sjokolade å gjøre. Anonymous poster hash: cf7f0...fa8
MammantilNurket Skrevet 25. januar 2015 #19 Skrevet 25. januar 2015 Kleopatra var fra Egypt. Nå er hun død. Sånn, da har jeg bidratt Overdose, tror jeg? I fjor en gang?I Norge er pyramider forbudt. Da kommer Økokrim og tar deg. I know..... bygde en i fjord i hagen. Hadde tenkt å gravlegge bestemor der. Ble et helvetes styr med kommunen i forhold til plantegninger og areal. DnB samarbeidet også heller dårlig. Boliglån dekker visst ikke pyramider...Anonymous poster hash: 2ef59...2b0 Har du prøvd Sfinx bank?Eh ... alle vet at sfinx er en sjokolade. Har ingenting med bank å gjøre.Eh... de fleste vet vel også at Sfinx opprinnelig har svært lite med sjokolade å gjøre. Anonymous poster hash: cf7f0...fa8 Sfinxen var egentlig laget av sjokolade, men den smeltet i varmen. Derfor bygde de en av stein istedet. Nå vet du hvor sfinx-sjokoladen har fått navnet sitt
Modesty Blaise. Skrevet 25. januar 2015 #20 Skrevet 25. januar 2015 Kleopatra var fra Egypt. Nå er hun død. Sånn, da har jeg bidratt Overdose, tror jeg? I fjor en gang?I Norge er pyramider forbudt. Da kommer Økokrim og tar deg. I know..... bygde en i fjord i hagen. Hadde tenkt å gravlegge bestemor der. Ble et helvetes styr med kommunen i forhold til plantegninger og areal. DnB samarbeidet også heller dårlig. Boliglån dekker visst ikke pyramider...Anonymous poster hash: 2ef59...2b0 Har du prøvd Sfinx bank?Eh ... alle vet at sfinx er en sjokolade. Har ingenting med bank å gjøre.Eh... de fleste vet vel også at Sfinx opprinnelig har svært lite med sjokolade å gjøre. Anonymous poster hash: cf7f0...fa8 Eh... De fleste vet også når noen har på ironihatten...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #21 Skrevet 25. januar 2015 Eh ... alle vet at sfinx er en sjokolade. Har ingenting med bank å gjøre. Ikke nevn sjo....-ordet!! Jeg har vært uten i 17 dager! Anonymous poster hash: 89de4...97a
MammantilNurket Skrevet 25. januar 2015 #22 Skrevet 25. januar 2015 Eh ... alle vet at sfinx er en sjokolade. Har ingenting med bank å gjøre. Ikke nevn sjo....-ordet!! Jeg har vært uten i 17 dager! Anonymous poster hash: 89de4...97a Gratulerer! Jeg har hatt influensa denne uken og gått på en kjempesmell Skulle akkurat til å trekke linjer mellom pyramidene og utformingen av Toblerone, men da dropper jeg det
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2015 #23 Skrevet 25. januar 2015 Eh ... alle vet at sfinx er en sjokolade. Har ingenting med bank å gjøre. Ikke nevn sjo....-ordet!! Jeg har vært uten i 17 dager! Anonymous poster hash: 89de4...97a Gratulerer! Jeg har hatt influensa denne uken og gått på en kjempesmell Skulle akkurat til å trekke linjer mellom pyramidene og utformingen av Toblerone, men da dropper jeg det Shuuuuuut up!!!! God bedring likevel Anonymous poster hash: 89de4...97a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #24 Skrevet 26. januar 2015 Ha ha fikk sykt lyst på sfinx konfekt. Jeg har vært i Egypt i 2008 og reiste med cruise på Nilen. Gikk i land i Luxor og seilte ned til Aswan. Stoppet flere plasser underveis. Så nattoget opp Kairo. Så mye og fikk litt kultursjokk! Så karnaktemplet, var i en beduinlandsby hvor de hadde små babykrokodiller som husdyr (!), på rundtur i Memphis, så Kheops pyramiden og de andre pyramidene, sfinxen (ikke sjokoladen), kongens dal (hvor de far tut ank anonym), og museet i Kairo. + mye annet. Been there, done that og frister ikke til gjentagelse :/ skittent land med masete befolkning. Liker ikke når folk vil ta på øynene mine fordi de er blå og spør om de er ekte Anonymous poster hash: fa50f...f13
Gustav Klitt Skrevet 26. januar 2015 #25 Skrevet 26. januar 2015 Ha ha fikk sykt lyst på sfinx konfekt. Jeg har vært i Egypt i 2008 og reiste med cruise på Nilen. Gikk i land i Luxor og seilte ned til Aswan. Stoppet flere plasser underveis. Så nattoget opp Kairo. Så mye og fikk litt kultursjokk! Så karnaktemplet, var i en beduinlandsby hvor de hadde små babykrokodiller som husdyr (!), på rundtur i Memphis, så Kheops pyramiden og de andre pyramidene, sfinxen (ikke sjokoladen), kongens dal (hvor de far tut ank anonym), og museet i Kairo. + mye annet. Been there, done that og frister ikke til gjentagelse :/ skittent land med masete befolkning. Liker ikke når folk vil ta på øynene mine fordi de er blå og spør om de er ekte Anonymous poster hash: fa50f...f13 Haha, æsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå