Gå til innhold

Irriterer meg over småting. Er jeg en bitch?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgest manglet vi brød. Babyen på 10 mnd og hun på 6 spiser det til frokost eller lunsj. Ikke har vi knekkebrød eller melk heller. To skiver var det igjen i morgest og dem fikk den eldste. Minste fikk babygrøt. Nærmeste butikk er 25 min unna med bil og jeg handlet igår etter jobb. Min kjære mann er hjemme i pappaperm og er den som har oversikt over hva vi trenger. Han var den som tok av brødet sist. Fri idag men må ut og kjøre gitt.. Kjente meg som et hormontroll som irriterer meg over slikt! Av og til baker jeg selv, men med mye jobb og unger hjemme gidder jeg ikke.

Anonymous poster hash: 1b3ac...17b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kjøpte ikke du brød? Og hvorfor må du ut å handle, kan ikke han?

Anonymous poster hash: ab72e...a06
Skrevet

Bak scones!! Fort gjort, irritasjonen går bort :)

Anonymous poster hash: 0a984...d0b

Skrevet

Hvorfor kjøpte ikke du brød? Og hvorfor må du ut å handle, kan ikke han?

Anonymous poster hash: ab72e...a06

Fordi mannen har ansvar hjemme?

Skrevet

Det er sånt som skjer innimellom. Kjøp et par ekstra brød og en pakke polarbrød til å ha i fryseren så slipper dere det irritasjonsmomenter.

Ellers lønner det seg å snakke sammen og bli enige om hvem som har ansvaret for hva.

Anonymous poster hash: ff5ba...588

Skrevet

Nei du er ingen bitch, sånt skjer når vi ikke har kontrollen selv ☺️

Alltid greit å ha rundstykker ol i frysen til backup :)

Skrevet

Hvorfor kjøpte ikke du brød? Og hvorfor må du ut å handle, kan ikke han?Anonymous poster hash: ab72e...a06

Fordi mannen har ansvar hjemme?

Men det var HI som handlet. Da var det selvfølgelig dumt om mannen hadde glemt å skrive brød på handlelisten om de bruker det. Uten handleliste regner jeg med at den som handler har sjekket hva vi trenger.

Anonymous poster hash: ff5ba...588

Skrevet

Ja, skal kjøpe flere brød så vi slipper sånt. Kjipt uten frokost til ungene. Kan jo såklart bake, men det fristet ikke på min ene fridag Han bruker og sende meg handlemåte over hva vi trenger så handler jeg før eller etter jobb. Og me lite søvn irriterer jeg meg over slikt, en smule urimelig idag :-) min eldste jente har bursdag idag, så her sto vi opp kl 7 for og lage fruktspyd til bhg. Får bare legge fra meg surleppa.

Anonymous poster hash: 1b3ac...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...