Gå til innhold

Nu damer, hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fri begge to og barna er på skolen så her skal det nytes litt også. Først må vi rydde å vaske huset, så skal vi på lunsjdate ogblott shopping, før det bærer hjem for å bake de siste kakene før kveldens bursdagsselskap.

Anonymous poster hash: ca490...363

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hjemme med syke barn så alle planer er avlyst.

Får jeg det helt og akkurat som jeg vil kommer mannen hjem litt tidligere så jeg kan ta en aldri så liten tur og handle noen ting jeg trenger til helga. Men da må han være hjemme til kl.18 så det blir vel heller bare sløving fra morgen til kveld og tidlig i seng for å lade opp til bursdagsfest i morgen.

Skrevet

Ringt inn syk på jobb i dag, så nå er det sofa, tv og god lunsj :) Senere i dag blir det Thaimat og familietid..... :)

Anonymous poster hash: 5b0fb...fca
Skrevet

Ingen store planer. Skal bake skoleboller etterpå :)

Skrevet

Vaske, rydde og på jobb i ettermiddag :)

Skrevet

Kose meg hjemme med minsten, bake litt og ikke minst lage fredagstaco`n i heimen :D

Gjest flykræsj
Skrevet

Syk unge... Trøste sutrete knott, vaske litt klær og surre på DiB. Skal si jeg lever spennende idag😝

Skrevet

Ligge i sengen, drikke Cola Zero, spise Ibux, forsøke å stille inn varmeteppet heeeelt perfekt, soooove, se litt på NetFlix om jeg orker, litt på DiB og Facebook, synes litt synd på meg selv, glede meg over at jeg ikke trenger å gå ut, lure på når denne influensaen egentlig har tenkt å slippe taket og drømme om søt/salt/fet/fritert mat.

Skrevet

Vaske klær og ellers slite sofaen. 

Anonymous poster hash: aacc6...c52
Skrevet

Dr.phil og vasking av klær! Hvis jeg kommer meg ned kjellertrappa 😂 bonus hvis jeg får malet den ene veggen oppe på soverommet :-)

Anonymous poster hash: 218ef...ee5

Skrevet

Her er set shopping, så noe mat med mannen før alle jentene møtes til champagne kveld! Så drar vi ut på byen og der møter jeg vel mannen etterhvert.

Blir bra! Synd det er så mye sne hadde gledet meg til lårkort og pumps..

Skrevet

Her er set shopping, så noe mat med mannen før alle jentene møtes til champagne kveld! Så drar vi ut på byen og der møter jeg vel mannen etterhvert.

Blir bra! Synd det er så mye sne hadde gledet meg til lårkort og pumps..

Skrevet

Spør du så du kan forhekse dem???

Anonymous poster hash: a08d3...2b9

Skrevet

Først skole til halv 3,så hente småen i barnehagen,også første buss til mamma.

Skal være der litt før jeg skal på kino og standup show med en venn :)

Blir kjekt å ha barnefri for engangsskyld.

Skrevet

Først skole til halv 3,så hente småen i barnehagen,også første buss til mamma.

Skal være der litt før jeg skal på kino og standup show med en venn :)

Blir kjekt å ha barnefri for engangsskyld.

Ånei nå sa du hva du skal. Nå vet hun det :(

Skrevet

Sitte i sofaen helt til jeg finner ut at jeg trenger en dusj, så hente størstebarnet i barnehagen. I dag er latmarkdag ettersom det ble hele 3 timer søvn i natt.

Skrevet

Sitte i sofaen helt til jeg finner ut at jeg trenger en dusj, så hente størstebarnet i barnehagen. I dag er latmarkdag ettersom det ble hele 3 timer søvn i natt.

Dumt å fortelle det

Skrevet

Dumt å fortelle det

Hvorfor?

Skrevet

Har vært på oul,slappet av på sofaen etter minimalt med søvn i natt og middag hos svigers i kveld :)

Anonymous poster hash: 9f341...9a5

Skrevet

Hjemme med 3 syke unger og begynner å bli dårlig selv. Blir deilig når mannen kommer hjem, tenker taco blir bytta ut med sushi, jeg orker ikke å lage noe i dag, annet en suppe og det lille de små orker å få i seg! Har hatt på barnetv hele dagen, de ligger i hver sin krok.. Skulle ønske jeg hadde et ekstra sett med armer i dag💜

Anonymous poster hash: 1c988...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...