Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 I går kom karakterene hjem fra åttendeklassingen. Et par seksere og masse fem. Noen få firere. Jeg tenker det er bra og vi får jobbe med firerene. Far er uenig og mener dette er dårlig. Hva syns dere? De beste karakterene er i realfag. Anonymous poster hash: 9e9c1...686
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Det kommer jo an på ungen. :-) for noen er 2er fantastisk, for andre bør man nesten forvente 6er. :-) Anonymous poster hash: 353a0...7fa
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Dette er veldig bra! Dere har en flink skoleelev, som utelukkende bør få ros. Hvorfor må han forbedre seg? Når er han flink nok? Hilsen bekymret PP-rådgiver Anonymous poster hash: aa93e...548
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Jeg mener ungen skal få skryt for godt arbeid, også kan dere selvfølgelig hjelpe han med de fagene han finner vanskeligst. Har et vennepar med en datter som nå er drøye 20 år, og innlagt på psykiatrisk. Det at hun aldri har følt seg bra nok, aldri helt har klart å leve opp til pappas forventninger er en stor del av årsaken til at hun utviklet både anoreksia og angst. Hun hadde også slike karakterer på skolen, men det hun fikk høre fra pappaen sin var "du må lese mer!". Hun hadde en drøm om å bli førskolelærer, men fikk beskjed om at hun ikke kunne det fordi det er et dårlig betalt lavstatusyrke. Nå som hun har vært innlagt og hele familien har gått i terapi sammen har pappaen fått opp øynene for hvordan han har ødelagt jenta... Ungdom i denne sårbare alderen trenger bekreftelse og skryt, og hjelp til å bli bedre i det de ikke mestrer like godt. Det viktigste av alt er bekreftelse på at de er bra nok, at vi elsker de uansett hva de får til, og at vi skal hjelpe de med det som er vanskelig. Anonymous poster hash: d5a3a...3ea
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Han er superflink. Anonymous poster hash: 4f760...3c0
Gjest Minnieropptatt Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Det synes jeg er megabra! Her kom eldste hjem med omtrent det samme. Hva mener han selv da?
Nyttårs barn Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Dette er jo et kjempebra snitt. Hadde det vært min unge så ville jeg vært strålende fornøyd!! Klart det går alltid an å jobbe med de fagene man synes er vanskelige, det er jeg enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå