Gå til innhold

Karakterer 8 klasse.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom karakterene hjem fra åttendeklassingen. Et par seksere og masse fem. Noen få firere. Jeg tenker det er bra og vi får jobbe med firerene. Far er uenig og mener dette er dårlig. Hva syns dere? De beste karakterene er i realfag.

 

Anonymous poster hash: 9e9c1...686

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på ungen. :-) for noen er 2er fantastisk, for andre bør man nesten forvente 6er. :-)

 

Anonymous poster hash: 353a0...7fa

Skrevet

Dette er veldig bra! Dere har en flink skoleelev, som utelukkende bør få ros. Hvorfor må han forbedre seg? Når er han flink nok? Hilsen bekymret PP-rådgiver

 

Anonymous poster hash: aa93e...548

Skrevet

Jeg mener ungen skal få skryt for godt arbeid, også kan dere selvfølgelig hjelpe han med de fagene han finner vanskeligst.

 

Har et vennepar med en datter som nå er drøye 20 år, og innlagt på psykiatrisk. Det at hun aldri har følt seg bra nok, aldri helt har klart å leve opp til pappas forventninger er en stor del av årsaken til at hun utviklet både anoreksia og angst. Hun hadde også slike karakterer på skolen, men det hun fikk høre fra pappaen sin var "du må lese mer!". Hun hadde en drøm om å bli førskolelærer, men fikk beskjed om at hun ikke kunne det fordi det er et dårlig betalt lavstatusyrke. Nå som hun har vært innlagt og hele familien har gått i terapi sammen har pappaen fått opp øynene for hvordan han har ødelagt jenta...

 

Ungdom i denne sårbare alderen trenger bekreftelse og skryt, og hjelp til å bli bedre i det de ikke mestrer like godt. Det viktigste av alt er bekreftelse på at de er bra nok, at vi elsker de uansett hva de får til, og at vi skal hjelpe de med det som er vanskelig.



Anonymous poster hash: d5a3a...3ea
Skrevet

Han er superflink.

 

Anonymous poster hash: 4f760...3c0

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Det synes jeg er megabra! Her kom eldste hjem med omtrent det samme.

Hva mener han selv da?

Skrevet

Dette er jo et kjempebra snitt.

Hadde det vært min unge så ville jeg vært strålende fornøyd!!

 

Klart det går alltid an å jobbe med de fagene man synes er vanskelige, det er jeg enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...