Gå til innhold

spørsmål til dere som jobber i barnehage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplæring i hjerte-lunge redning? Har dere regelmessige gjennomganger på dette i din barnehage?

Anonymous poster hash: 9e633...077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde førstehjelpskurs årlig, gjerne på høsten (Oslo Kommune). Riktignok noen år siden, men jeg kan vanskelig se for meg at det er noe de har gått bort i fra

:)

Skrevet

Ja og ja. Har kurs hvert år og har plakater hengende rundt i bhg for oppfriskning.

Anonymous poster hash: d1211...af0
Skrevet

Ja. Vi har førstehjelps kurs for barn. Hvor vi lærer om hr, fremmedlegeme i halsen, blødninger, hodeskader,små skader og div annet. Hos oss har vi eget kurs for drukning og livredning da vi er mye med sjøen. Disse kursene må vi ha annet hvert år. Dvs vi har en av kursene i år, det neste neste år

Anonymous poster hash: 6675f...b20

Skrevet

Ja, kurs annethvert år :) eget for vann! Skulle ønske vi fikk det hvert år, da det er veldig viktig å få det frisket opp :)

Skrevet

Jepp hvert år.nå sist var det spesifisert på småbarn også spedbarn

Skrevet

Ja. Førstehjelpskurs hvert år

Anonymous poster hash: 87e44...f61

Skrevet

Ja, vi har førstehjelpskurs og livredningskurs en gang i året

Anonymous poster hash: 2f1d4...d24
Skrevet

Kurs, både på land og i vann, 1 gang i året

Anonymous poster hash: 70b8f...92e

Skrevet

Annet hvert år med hjerte-lunge redning og brannvernkurs. Kom godt med da fadderbarnet mitt satt fast smågodt i halsen.

Anonymous poster hash: a700a...2db

Skrevet

Kurs annethvert år er pålagt hos oss.

Skrevet

I min bhg nå har styrer valgt å ha kurs hvert år da det er så viktig! Jeg har vært til og fra i 3 år pga barnefødsler og permisjoner så kurskvelden nå i januar var min første på 4 år, veldig glad for å få det frisket opp igjen!

Skrevet

Har dere opplæring i hjerte-lunge redning? Har dere regelmessige gjennomganger på dette i din barnehage?

Anonymous poster hash: 9e633...077

ja det har vi!  En gang i året kommer det en instruktør til barnehagen. 

Vi har i tillegg hjertestarter og får årlig gjennomgang på denne også.

Instruktøren vår er veldig dyktig. Vi bruker rollespill i opplæringen og på den måten får vi gått gjennom alle barnehagens rutiner (krise). Det er veldig betryggende.

Anonymous poster hash: a587d...7cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...