Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #1 Skrevet 22. januar 2015 Må spise på noe hele tiden.. Nesten så jeg vurderer å begynne å snuse så jeg slipper dette suget hele tiden. Skal ned 5 kg Anonymous poster hash: 89c87...56e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #2 Skrevet 22. januar 2015 Stangselleri, isbiter, rå kålerot. Anonymous poster hash: 96bbc...7a3
BareMas Skrevet 22. januar 2015 #3 Skrevet 22. januar 2015 Cashewnøtter!!! Det smaker søtt, men er sunt!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Cashewnøtter!!! Det smaker søtt, men er sunt! Men ikke tygg påCashew nøtter hele tiden hvis du skal ned i vekt. Er mye fett i de, selv om det er sunt fett Anonymous poster hash: 1e1a8...ef9
Pobie Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Nøtter har mye kalorier. Veldig sunne, men ikke noe å gå og småspise hele dagen. Gulrøtter eller bær. Lite kalorier og veldig sunne.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Må spise på noe hele tiden.. Nesten så jeg vurderer å begynne å snuse så jeg slipper dette suget hele tiden. Skal ned 5 kg Anonymous poster hash: 89c87...56e Hva med å la være å mate trollet? Gå gjennom 3 tøffe dager, der du ikke tygger på noe konstant, og så forsvinner suget.. Anonymous poster hash: 1b943...e99
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #8 Skrevet 23. januar 2015 For meg ble behovet kraftig redusert da jeg begynte å trene... Anonymous poster hash: 6a368...ff8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #9 Skrevet 23. januar 2015 Jeg lager meg te med stevia da blir det søt nok, Gun saft, 1 rute mørk sjokolade, tenke over hvorfor jeg har søtsug er jeg egentlig trøtt, tørst eller er det pga vane?? Anonymous poster hash: 3c294...baa
MammantilNurket Skrevet 23. januar 2015 #10 Skrevet 23. januar 2015 Puss tennene, drikk et stort glass vann eller tygg sukkerfri tyggegummi
Mummy79 Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 Spis noe proteinrikt så blodsukkeret stabiliserer seg og suget blir borte. Ellers gode forslag het kan legge til sylteagurker og minimais.
Bustetroll Skrevet 23. januar 2015 #12 Skrevet 23. januar 2015 Jeg lagde chips av søtpotet i går. Det ble GODT!Kutte i tynne skiver, helle på det krydderet du måtte ønske (men chillipuver er nesten et must), sette i ovnen i 30 min. MMM
BareMas Skrevet 23. januar 2015 #13 Skrevet 23. januar 2015 Cashewnøtter!!! Det smaker søtt, men er sunt! Men ikke tygg påCashew nøtter hele tiden hvis du skal ned i vekt. Er mye fett i de, selv om det er sunt fett Anonymous poster hash: 1e1a8...ef9 Nei, selvfølgelig ikke! Men dette har fungert for meg: på kvelden når søtsuget har vært sterkest, ordner jeg med en kopp grønn te og en håndfull cashewnøtter. Når denne håndfullen er tom, så er den tom. Personlig synes jeg dette fungerer bedre enn f.eks litt grønnsaker, nettopp pga søtsmaken.
Gjest Skrevet 23. januar 2015 #14 Skrevet 23. januar 2015 Lag deg noe lavkarbogodteri Har et lager av lakrisfudge, bounty, energikuler m.m Og den chipsen som Bustetroll skriver om
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #15 Skrevet 23. januar 2015 Peanøtter er supre til å få bort suget. Må jo ikke overspise, men min erfaring er at de metter mer en hva kaloriene skulle tilsi. For meg nytter det ikke å drikke vann, pusse tennen ol. Men har tatt av mange kilo med å ha peanøtter i skapet for å stoppe suget. Anonymous poster hash: fd72d...b38
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #16 Skrevet 23. januar 2015 Isbiter Anonymous poster hash: 88f83...76b
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #17 Skrevet 23. januar 2015 tyggis, lakerol Anonymous poster hash: b565d...e2d
Love my kidz Skrevet 23. januar 2015 #18 Skrevet 23. januar 2015 Gulrot har såkalte minuskalorier. Dvs at den energien du bruker på å knaske i deg gulroten er større enn selve innholdet. Smart med andre ord! Ellers kan du kjøpe disse småposene med Snack a Jack. Er visst vanvittig lite kcal i de.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #19 Skrevet 23. januar 2015 Cashewnøtter!!! Det smaker søtt, men er sunt! Men ikke tygg påCashew nøtter hele tiden hvis du skal ned i vekt. Er mye fett i de, selv om det er sunt fett Anonymous poster hash: 1e1a8...ef9 Nei, selvfølgelig ikke! Men dette har fungert for meg: på kvelden når søtsuget har vært sterkest, ordner jeg med en kopp grønn te og en håndfull cashewnøtter. Når denne håndfullen er tom, så er den tom. Personlig synes jeg dette fungerer bedre enn f.eks litt grønnsaker, nettopp pga søtsmaken. En neve cashewnøtter er ca 200 kcal, ikke akkurat lavkalori. Færre kalorier i en liten sjokolade. Anonymous poster hash: 96bbc...7a3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #20 Skrevet 23. januar 2015 En liten skål popcorn er det ikke så mye kalorier i.. Minigulerøtter og sukkererter med litt kesamdip? Noen biter 70-80 % sjokolade Jordbær Anonymous poster hash: b0910...7b7
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #21 Skrevet 23. januar 2015 Eller så kan du putte 2 snus i munnen samtidig. Da blir du så kvalm at du ikke orker å tenke på mat resten av kvelden! Anonymous poster hash: 546db...2d0
BareMas Skrevet 23. januar 2015 #22 Skrevet 23. januar 2015 Cashewnøtter!!! Det smaker søtt, men er sunt! Men ikke tygg påCashew nøtter hele tiden hvis du skal ned i vekt. Er mye fett i de, selv om det er sunt fett Anonymous poster hash: 1e1a8...ef9 Nei, selvfølgelig ikke! Men dette har fungert for meg: på kvelden når søtsuget har vært sterkest, ordner jeg med en kopp grønn te og en håndfull cashewnøtter. Når denne håndfullen er tom, så er den tom. Personlig synes jeg dette fungerer bedre enn f.eks litt grønnsaker, nettopp pga søtsmaken. En neve cashewnøtter er ca 200 kcal, ikke akkurat lavkalori. Færre kalorier i en liten sjokolade. Anonymous poster hash: 96bbc...7a3 Med mindre det er ren og skikkelig mørk sjokolade, blir det som å sammenligne melk og cola. En må ikke henge seg helt oppi kalorimengde, men se på hvilke fordeler produktet kan gi. En neve nøtter metter mer enn sjokolade og har mer av det gode fettet enn sjokolade. Ofte når man ønsker noe søtt er det småsult som gnager. Ville heller valgt litt nøtter og et glass melk enn sjokolade og cola om jeg var på slankern og søtsugen. Men det er meg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2015 #23 Skrevet 23. januar 2015 Cashewnøtter!!! Det smaker søtt, men er sunt!Men ikke tygg påCashew nøtter hele tiden hvis du skal ned i vekt. Er mye fett i de, selv om det er sunt fett Anonymous poster hash: 1e1a8...ef9 Nei, selvfølgelig ikke!Men dette har fungert for meg: på kvelden når søtsuget har vært sterkest, ordner jeg med en kopp grønn te og en håndfull cashewnøtter. Når denne håndfullen er tom, så er den tom. Personlig synes jeg dette fungerer bedre enn f.eks litt grønnsaker, nettopp pga søtsmaken. En neve cashewnøtter er ca 200 kcal, ikke akkurat lavkalori. Færre kalorier i en liten sjokolade. Anonymous poster hash: 96bbc...7a3 Med mindre det er ren og skikkelig mørk sjokolade, blir det som å sammenligne melk og cola. En må ikke henge seg helt oppi kalorimengde, men se på hvilke fordeler produktet kan gi. En neve nøtter metter mer enn sjokolade og har mer av det gode fettet enn sjokolade. Ofte når man ønsker noe søtt er det småsult som gnager. Ville heller valgt litt nøtter og et glass melk enn sjokolade og cola om jeg var på slankern og søtsugen. Men det er meg. Nå var jo spørsmålet kalorifattig mat da. Anonymous poster hash: 96bbc...7a3
BareMas Skrevet 23. januar 2015 #24 Skrevet 23. januar 2015 Cashewnøtter!!! Det smaker søtt, men er sunt!Men ikke tygg påCashew nøtter hele tiden hvis du skal ned i vekt. Er mye fett i de, selv om det er sunt fett Anonymous poster hash: 1e1a8...ef9 Nei, selvfølgelig ikke!Men dette har fungert for meg: på kvelden når søtsuget har vært sterkest, ordner jeg med en kopp grønn te og en håndfull cashewnøtter. Når denne håndfullen er tom, så er den tom. Personlig synes jeg dette fungerer bedre enn f.eks litt grønnsaker, nettopp pga søtsmaken. En neve cashewnøtter er ca 200 kcal, ikke akkurat lavkalori. Færre kalorier i en liten sjokolade. Anonymous poster hash: 96bbc...7a3 Med mindre det er ren og skikkelig mørk sjokolade, blir det som å sammenligne melk og cola. En må ikke henge seg helt oppi kalorimengde, men se på hvilke fordeler produktet kan gi. En neve nøtter metter mer enn sjokolade og har mer av det gode fettet enn sjokolade. Ofte når man ønsker noe søtt er det småsult som gnager. Ville heller valgt litt nøtter og et glass melk enn sjokolade og cola om jeg var på slankern og søtsugen. Men det er meg. Nå var jo spørsmålet kalorifattig mat da. Anonymous poster hash: 96bbc...7a3 Sant nok, du tok meg der 😂 men jeg står fortsatt for mitt svar, da hi ønsket kalorifattig mat pga et søtsug, og da er det lik så viktig å få bukt med det søtsuget. Og nøtter har hjulpet for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå